Eşim bebeğimizle ilgilenmeyecekmiş size bebek doğduktan sonra fikri değişir mi?

Arkadaşlar merhaba. 7 haftalık hamileyimeşim de çok istiyordu bebek ama bana diyor ki geceleri falan ağladığında sen bakarsın diyor zaten tüm gün bebekle ilgilenecek benim.

Ben ilgilenirim bebeğimle kimseye de gerek yok ama eşimin bu tavrı gerçekten üzüyor beni.

bir de çok ağlayan bir bebek olursa geceleri kaç kez uyanacak kimbilir eşim hiç oralı olmayacakmış bari insan getirir kucağıma verir o da yok.

Bende bebeğim doğduktan sonra eşimle odamızı ayırmak istiyorum madem çocuğumuzun sesinden rahatsız olacak yanımızda olmasın uyanır muyanır uykusu bölünür paşazadenin...

Şimdi böyle diyor ama belki bebek doğduktan sonra değişir mi diye düşünüyorum ya değişmezse , aslında çocukları çok sever ve bebeğimizin olmasını çok çok istedi ama böyle söylemesi beni üzüyor. Sadece kucağına alıp sevmekle baba olunmuyor. Biraz yardım etmesi lazım ama etmeyecekmiş.

Sizce değişir mi bebek olduktan sonra?
Eşim bebeğimizle ilgilenmeyecekmiş size bebek doğduktan sonra fikri değişir mi?
Cevapla