Kapalıyım ve açılmak istiyorum siz olsanız ne yapardınız?

ailemin zoruyla kapandım küçükken kısa kol bile giydirmeyen bir aile düşünün. açılmak istiyorum ama ailem tabiki karşı cıkacak nişanlıyım ve nişanlım nasıl giyinmek istiyorsan o şeklide giyin diyor. abim mini topukluya bile laf yapan biri düşünün. ve sağlık nedenlerinbden dolayı da açılmak zorundaym vucutum hiç güneş görmediği için hastalıklarım artmaya başladı. sizce ne yapamalıyım.
Güncellemeler
+1 yıl
Kapalıyım ve açılmak istiyorum siz olsanız ne yapardınız?
Kapalıyım ve açılmak istiyorum siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla