Merhabalar,
23 yaşındayım ve 18 - 19 yaşımdan beri kadın iç çamaşırları giyiyorum arada sırada ve GAY değilim sadece giymek hoşuma gidiyor. Ayriyetten kıyafetlerin cinsiyetci bir şekilde ayrılması bana saçma geliyor, bence herkes ne istiyorsa onu giymeli.
Sizce bir erkeğin kadın iç çamaşırı giymesi itici mi?
Erkek arkadaşınız kadın iç çamaşırı giyse ne yapardınız?
23 yaşındayım ve 18 - 19 yaşımdan beri kadın iç çamaşırları giyiyorum arada sırada ve GAY değilim sadece giymek hoşuma gidiyor. Ayriyetten kıyafetlerin cinsiyetci bir şekilde ayrılması bana saçma geliyor, bence herkes ne istiyorsa onu giymeli.
Sizce bir erkeğin kadın iç çamaşırı giymesi itici mi?
Erkek arkadaşınız kadın iç çamaşırı giyse ne yapardınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar