ABİM BENDEN NEFRET EDİYOR. YAPACAK BİR ŞEYİM YOK SANIRIM?

Abimle küçükken iyiydik, severdik birbirimizi. Ancak bir anda bana kötü davranmaya başladı. Her zaman haklı olmak istiyor ve ben ona karşı çıktığımda kolumu falan sıkıyor, sıkıştırıyor beni. Benim de, haklı olduğum zaman susmayıp kendimi savunan bir tarafım var. Beni sevmediğini hissediyorum. Beni sürekli eleştiriyor. Bunu başkalarının yanında da yapıyor. Üstüme yürüyüp bana bağırmalarından o kadar çok yoruldum ki. Uzun zamandır olan bir durum bu. Ama hayatımızda hiçbir şeyin mükemmel olamayacağının farkındayım. Yine de bazen bu duruma katlanamıyorum. Odama gidip sessizce ağladığım her seferde daha da çok üzülüyorum. Ailemin bu duruma yaptığı bir şey yok. Babam genelde sessiz kalır. Bazen de hak ettiğimi düşünüyor sanırım. Abim şiddet uyguluyor diyemem ama sinirlenince vurma huyu var. Ağladığım zamanlarda babam bana hep 'yalandan ağlama' derdi. Bu beni o kadar çok üzüyordu. Annem de bir zamanlar abime kızardı ama şu an onun da umursamadığını biliyorum. Gelecekle ilgili konuşmalarında 'seni evime bile almam' gibi şeyler söylüyor. Aramızın düzelmesi için bir ara onu çok fazla alttan alıyordum ama alttan almama rağmen yine de anlaşamıyoruz işte. Bu durum o kadar canımı sıkıyor ki.. ama yapacak bir şey olmadığını da biliyorum. Sadece biz anlaşamıyoruz işte..
ABİM BENDEN NEFRET EDİYOR. YAPACAK BİR ŞEYİM YOK SANIRIM?
Cevapla