Kadınlar neden kendilerini küçük görüp sahiplenilmek ister?

bazıları işi iyice abartmışki ben rahatsız oluyorum kendilerine hiç mi saygıları yok anlamadım
*birisi kıza birşey söylüyor kız.. ile sevgili olmadıgı halde
-... beni savunmıcak mısın
-... mal mal bakar (içinden banane sesleri)

* kimisi erkek dedigin sahiplenicek güçlü olucak kafamı duvarlara sürttürcek vurdumu oturtucak vb şeyler der nasıl kendinize yakıştırıyorsunuz şaşıyorum benim olsun benimsin lafını duydugum kız çok az hep senin olayım deniliyor size çok katı olun tabir uygun mu bilemiyorum erkek gibi olun demiyorum ama kendinize saygınız olsun :&
Kadınlar neden kendilerini küçük görüp sahiplenilmek ister?
Cevapla