bazıları işi iyice abartmışki ben rahatsız oluyorum kendilerine hiç mi saygıları yok anlamadım
*birisi kıza birşey söylüyor kız.. ile sevgili olmadıgı halde
-... beni savunmıcak mısın
-... mal mal bakar (içinden banane sesleri)
* kimisi erkek dedigin sahiplenicek güçlü olucak kafamı duvarlara sürttürcek vurdumu oturtucak vb şeyler der nasıl kendinize yakıştırıyorsunuz şaşıyorum benim olsun benimsin lafını duydugum kız çok az hep senin olayım deniliyor size çok katı olun tabir uygun mu bilemiyorum erkek gibi olun demiyorum ama kendinize saygınız olsun :&
*birisi kıza birşey söylüyor kız.. ile sevgili olmadıgı halde
-... beni savunmıcak mısın
-... mal mal bakar (içinden banane sesleri)
* kimisi erkek dedigin sahiplenicek güçlü olucak kafamı duvarlara sürttürcek vurdumu oturtucak vb şeyler der nasıl kendinize yakıştırıyorsunuz şaşıyorum benim olsun benimsin lafını duydugum kız çok az hep senin olayım deniliyor size çok katı olun tabir uygun mu bilemiyorum erkek gibi olun demiyorum ama kendinize saygınız olsun :&
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar