Dostlarınıza karşı her zaman temkinli davranır mısınız?
Yoksa gözünüz kapalı güvenir misiniz?

Yoksa gözünüz kapalı güvenir misiniz?


dostlarım her zaman önde gelir mesela sevgilim bana gel gezelim dese aynı gün de dostum dese gel gezelim diye ben dostumun yanını tercih ederim neden diye olacak olursan sevgilim yok he olsaydı dostuma direk defol ula der sevgilimin yanına giderdim. xd
Dostlarıma karşı güvenim sonsuz daha hiç yara almadım dost konusunda
Çünkü iyi seçerim ve kaliteli dostluklarım güzel dostlarım vardır
Valla acı tecrübelerimden dolayı artık bütün insanlara karşı öyleyim ne yazık ki :(
Hep unuturum bunu yapmayı, hep hatırlatırlar...
😋😋
Tesekkur ederim :)
Cevap
26Cevap
Tetikte bekliyorum
https://i.hizliresim.com/EJyY2g.jpg
tabi birçok söz var bu konuda mesela
düşmanından ÇOK dostundan sakın Çunku dostluğunuz bittiği Zaman seni nerden vuracağını dostun bilir
Dostlarıma yüzde yüz güvenmem mutlaka bir acaba kalır. Genel güven tutumum.
Dostlar sıkıcı çoğunlukla ama gerçektn dostumsa gizlim saklım yok
Dost diyosan gerisi teferruattir her seydenn once gelir
Şuna birşeyler yazim dedim gözlerim doldu sildim geri öyle düşün iişte durumu sen.
temkinliysem neden dostum olsun düşmanımdır o :dD:D:
Birine güvenmiyorsam dost olmam zaten bu zamana kadar beni öyle derinden yaralayanda çıkmadı açıkcası o yüzden sıkıntım yok bu konuda :)
Düşmanından çok dostundan sakın çünkü dostluk biterse sana nasıl zarar verebileceğini en iyi dostun bilir.
Güvenmem.
Güvendimde ne oldu en kötü günümde bir tanesi yoktu
Halbuki ben onların en kötü gününde yanındayken
Dost edinmemeyi tercih ediyorum 😐
Pek basarili degilim bu konuda
Dostunuda iyi bilirsin sana koz verene karşı temkinli olmazsın
kımseye anlatmadıklarım bır cok sey vr ne olursa olsun guvenmem
Güvendiğim kimse yok, şaka gibi ama öyle, yalnız kendime güveniyorum ki o bile bazen sekteye uğruyor
Gözüm kapalı güvenirim ve gözümü kırpmadan aynı şekilde silebilirim.
Hiçbir dsotum beni arkamda vurmadı.
Çünkü dostlarım konusunda seçiciyim, salak değilim.
Gözüm kapalı güvenirim ama zaten çok az dostum vardır
eğer bir insana dost demişsem güvenirim.
ama bir kaç sefer darbe alırsam tepki gösteririm
Herkese karşı temkinli davranırım
Hayata karşı her zaman temkinliyim.
temkinliyimdir insan oglu bu çig süt emmiş
Dostlarima sonuna kadar guvenirim.
Gerçek dostlarım var 6-7 tane canımı emanet ederim
Güvenmem hiçkimseye dost düşman farketmez
artık evet aileden başkası yalan
Temkinli olmakta fayda var.
Güvendiğm bir kaç arkadaşım var zaten
bir yalanını yakaladığımda..
Gozum kapali guvenirim
aynen temkinli olmak iyidir
Gözüm kapalı güvenirim.
gözüm kapalı atlarım
Davranmam
Hayır
Davranırım
Gözüm kapalı sadece aileme güvenirim
Dostum yok
Hayir
Değişir.
davranırım
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar