Gece ve gündüz farklı oluruz. Kimimiz gece duygusal kimimizse gündüz. Bu size göre nasıl sizce gündüzleri mi mantıklı düşünüyoruz geceleri mi?


gündüz baskalarinin hayatlarinda kayboluyoruz... aydinlik her taraf derrtlerimiz bir köşede sinsice bizleri bekliyor... gece ise karanlik herşeyi örtüyor.. insan kendiyle basbasa kaliyor... dertler duygular aktiflesiyor...
gece daha duygusal oluruz genelde icilir güzel müziklerlr dert yakinilir sevgiliden ayrildiysa bak gör neler neler ceker o insanlar...
Nietzsche nin bir sözü var...
geceleri uyuyamayanlarin yolundan cekilin..
Yaşam enerjisi az olanlar gündüz yalandar yaşar gece düşünür, bunlar genelde iyi insanlardır içlerinden gelerek yaşarlar çok fazla düşünmez olduğu gibidir. Yaşam arzusunda olanlar gece düşünmez sabah her türlü fitne fesat şeyleri düşünerek yalan dünyalarında mutlu olma çabasındadır. Gerçek yüzünü göstermekten sakınır. Sürekli birşeylerden sakınan insanlar mecbur kendilerini ifşa etmemek içiin düşünmek zorundadırlar. Ben öyle düşünüyorum
gündüz mantıksız şeyler yaparım gece mantığım aklıma gelir sonra yaptıklarımı bir güzel düşünürüm pişman olurum sonra sabah olur işte...
Geceleri daha aktif oluyorum.
Güneşten nefret ederim.
Orjinal :)
Cevap
35Cevap
olaylara ve konuya göre degişir
hem gece hem gündüz duygusal ve mantıksal kararlar alabilirim
ama insan geceleri biraz daha duygusal olabiliyo
Ben geceleri severim ama uyumaktan nefret ederim ;)
Ben de hiç uyuyamamam
Uykuya giden zaman hep boşa bana göre öyle dimi
gündüz kaybettiklerimi görünce geceleri düşünmek daha olumlu geliyor...
Nasıl yani
geceleri daha fazla sarılır insan kendine.. dinlemesi ve düşünmesi kolaydır... kafandaki sorulara daha iyi yanıt bulursun... gündüz ise hep farklı bir yüz...
Gündüzleri binbir tür önyargı , kaos , koşuşturmaca, maskeler..
aynen öyle... malesef...
ben geceleri : daha gerçekçi düşünüyorum. çok canım sıkılıyor ama gerçek bu işte. gündüzleri ise hep geçiştirmekle geçiyor.
Hep erteliyoruz düşünceleri , geceleri diriliyorlar..
:) :) :) yani aynı konu : gündüz aklıma geldiğinde iş olacağına varır diyorum. gece ise , kendi kendime boş yerinde sayıyorsun diyorum :) ya siz?
Gündüzleri daha bir mantığımla düsünüyorum ben de geceleri ise cocuk yanım acığa cıkıyor :)
tam tersi yani :) o da güzel :)
Gündüzün o kalabalığını sosyalliğini Gecenin de sessizliği ve karanlığı derim :)
gece gündüz fark etmiyor genel olarak mantıklı düşünüyorum :)
Geceleri duygusal olurum, o yüzden gündüz daha mantıklı düşünürüm.
geceleri. yalnız kalıp kendimi en iyi hissettiğim zamandır gece.
Gündüz daha mantıklı, gece ise daha duygusal düşünürüz. Nedenini bilmiyorum ama öyle oluyor :D
Aynen ya hep bir ters köşe :D
Geceleri mantık devre dışıdır. Sadece duygularla başbaşayızdır. O yüzden gündüzleri bilinç çok daha açık olduğundan gündüz diyorum.
Gece hayal gücü devreye giriyor daha yaratıcı oluyoruz
mantık is alive her daim düşünürüm mantık bende bitmez
gece odamın tavanında ne hayaller kurdugumu bir bilseniz...
Mantikli dusunmenin vakti yoktur bence sadce dusunceye ayirdigimiz zaman vardir
Belki de , ne zaman yalnızsak kendimize vakit ayırırsak öyle olur diyorsun. Binevi kendinle başbaşa kaldığın zaman dilimi.
Vay iyimiş :)
Hepimiz deliyiz aslen :D
Deli deliyi bulurmuş zaten :D
Sevin sevin sevaptır :D
Zaten başıma ne geliyorsa hep geceleri aldığım kararlardan geliyor.
gündüz mantıken gece kalben
Niçin peki :)
Aynen öyle süpersin :)
Ruh halime göre değişir
gündüz
geceleri genelde duygusullasiriz
Geceleri mantik falan kalmaz bende
gece düşündüğün hiçbişeyde mantık arama
Gece mantıksız da olabiliyor evet ama neden böyle düsündün neden aramayayım :)
en azından benim için öyle. karanlıkla alakalı galiba
Sanırım :/
bir tabi
Geceleri başka gündüzleri başka olurum ben de
tabiki. işin içine birde müzik girerse
Müzik varsa oo tamam melankoli mod on.
sebebini bilmediğim bir şekilde evet
Keşke bilsek sebebini..
İnsan yalnız olunca müzik fazla anlamlı geliyor galiba
Gece duygusal, gündüz mantıksal düşünüyorum.
mantıklı düşünmenin gündüzü gecesi olmaz bence
Hıım :) Neden
Beynımı pek kullanmam kanks
Ahaha neden kullanmıyosun kankası :D
Kanks vardır illaki ya inzivaya çekilmiştir o dürt azıcık :D
Gündüz. Gece duygular ağır basar
Evet :)
fark etmiyor. benim kafa hep aynı
Hep mi düsünüyorsun :/ o bende var. Çok bunaltıcı oluyor bir süreden itibaren.
Hep mantiksiz dusunurum
Insan beyni gece duygusal gündüz net çalışır
Hiç bir zaman mantıklı düşünmem kanks
Gündüz. Gece çok duygusal oluyorum.
Gündüzleri. Gece hiç mantıklı değilim
Gündüzleri daha mantıklı
sabah mantıksal gece duygusal
gece karanlığında herseyı daha rahat gorursun
Gündüz mantıklı düşünürüm...
Gece duygular düşünür, gündüz ise beyin.
Gece.
Neden böyle düsündün peki :)
genellik le yataktaykenn
gündüz aşk gece seks :)
alaca karanlık
Gece
Neden :)
Oow neymis o karanlıklar kişiliği bakalım :)
O bende de var ya bir türlü anlayamıyorum böyle bir bunalma bir bezme ben de tam tersiyim geceleri daha hassas duygusal gündüzleri duvarlar , sınırlar , soğukluk , terslik abidesi :D
ikisi de öylesine zıt ki ''gündüz'' başka birisi. '' gece'' bambaşka.. İnsanın kafası karışıyor :/ :D
Aynen :D
Gece
Gündüz
Gece..
Gündüz
Niçin :)
Evet :)
ben gece
Neden :)
Gece daha duygusalim
Kesinlikle gündüz
Gece 🌃
Gündüz.
Niçin :)
Genelde gece
geceee
Gece
Geceler
Dusunmem
sabah uyandığımızda
Gece
Gunduz
geceee
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar