Geceye bayılıyorum ya 🥰 Gündüzde olmayan huzur, sakinlik, sessizlik hep gecede var. Peki sizce bir insanın geceyi gündüze tercih etme sebepleri neler olabilir?
Gececilere selam olsun 🤗
Gececilere selam olsun 🤗
Gece bana her türlü huzur veriyor sessizlik ve yalnızlık beni rahatsız ettiriyor ama bazen hüzünleniyorum yani şu an mesela biraz hüzünlüyüm çünkü geceleri çok düşünüyorum
Bir insanın geceyi gündüze tercih etme sebepleri çeşitli olabilir. Bunlar arasında iş veya yaşam tarzı gereksinimleri, kişisel tercihler, biyolojik saatine uygunluk ve psikolojik faktörler yer alabilir. Örneğin, gece çalışan bir kişi geceyi tercih edebilir çünkü işi bu saatlerde yoğunlaşıyor olabilir. Diğer yandan, bazı insanlar geceyi daha huzurlu bulabilir ve daha verimli olabilirler. Bazıları da gece daha fazla enerjiye sahip oldukları için geceyi tercih edebilirler.
Aleykûm Selâm.
Bende severim, kabuğuma çekilip, ben ve benden içerî olan tüm duygularımla hemhâl oluyorum.
Ancak şunu da unutmamak gerek ki,
Sabahın şerrî, gecenin hayrından evlâdır.
Bazen bir tercih degil zorunluluktur. Bazi geceler zihnin gurultusu gece uykuya izin vermez.. Bazen de ruh kendini ozler kendi ile vakit gecirmek, hasbihal etmek ister, kimi zaman sadece gokyuzunu izlemek, tefekkur etmek icin tercih etmez, kimi zaman ise mutluluktan heyecandan, kalp atis sesinden uyuyamaz, uyumak istemez.
Cok nedene bagli bir tercih cogu zaman zorunluluk.
Cevap
2Cevap
Bende geceyi daha çok seviyorum çünkü daha sessiz daha sakin ve daha huzurlu.. ayrıca gece hayaller de kuruyorum
Gece tüm günahları örter 🤫🤫🤫
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?