Özgüvenim çok düşük, pısırık ve acizim. Lütfen yardımcı olun (Uzun ve ciddi ) ?

Merhaba, bu zamana kadar hep çok sakin bir insandım herşeyde uzlaşmaya çalışırım orta yolu bulmaya çalışırım. Hayatımda hiç kavga etmedim sadece haklı olduğum yerlerde kendimi savunmaya çalıştım. Özgüvenimi düşüren en önemli faktör dişlerim. Belki size biraz saçma gelebilir fakat bu benim psikolojimi etkileyen birşey. Belkide bu halde olmamda en önemli faktör dişlerim. Gülmeyi geçtim konuşurken bile insanların gözü dişlerime gidiyor ve ben bundan çok rahatsız oluyorum. ( Dişlerim çarpık bu arada tel tedavisi görücem bu yaz) Biriyle bir tartışmaya giremiyorum çünkü korkuyorum okuduğum okul bir meslek lisesi ve gerçekten çok belalı tipler var ''ne baktın sen? bana mı bakıyosun?'' dan kavga çıkaran insanlardan bahsediyorum ve bunu bilerek yapıyorlar canları sıkıldığı için. Korkmamın sebebi ise onların arkaları... Bizim okulumuz bir kampüs yani her türden meslek liselerinin Kız meslek, endüstri meslek, ticaret meslek gibi liselerin bulunduğu koskocaman bir alan. Ve bizim okuldaki belalı diye nitelendirilen insanların arkası sadece bizim okul değil tüm kampüs. Gerek soyunma odaları gerek tuvaletler heryerde kavga çıkabiliyor ve galiba disiplin denen şeyden korkuları yok bu insanların. Ve gerçekten hepsi çatır patır dövüyo birbirini ben hiç kavga etmedim bu yüzden bir tekniğim falan yok. Annem beni bu yaz bir spor dalına yazdıracağını söyledi ( Kickbox olucak büyük ihtimalle) belki orada açılırım fakat bilmiyorum diyelim ki genel teknikleri öğrendim de ben birine vurabileceğimi sanmıyorum yani açıkçası ben birazcık narin yetiştirildim. Ama bu el bebek gül bebek olayı değil zor şartlar altında büyüdüm zaten başımda babam yok ( hayatta fakat görüşmüyoruz) bu yüzden fazla empati kuruyorum ve birini incitemiyorum. Bu davranışlarımdan kurtulmak istiyorum artık, varlığımla yokluğum bir gibi birşey geçen gün bir kız bana geldi ve dedi ki ''Sen bu okuldamı okuyordun?''... Gerçekten ezik diye nitelendirebileceğiniz bir durumdayım. Her türlü tavsiyenize açığım.
Özgüvenim çok düşük, pısırık ve acizim. Lütfen yardımcı olun (Uzun ve ciddi ) ?
Cevapla