Borderline kişilik bozukluğum var çok kötü etkiliyor ne yapmalıyım?

Arkadaşlar bende borderline kişilik bozukluğu var. Ruh halim sürekli değişiyor. Mutluyken birden somurtabiliyorum falan. Bütün duyguları aşırı yaşıyorum. Mutluysam çok mutluyum mutsuzsam çok mutsuz sanki dünyanın en mutsuz sorunlu insanıymışım gibi. Kimi zaman fazla kıskanç kimi zaman fazla hırçın olabiliyorum. Bu karşımdakinden çok beni yoruyor. Kendimden bıktım artık hani kaçabilsem kaçıcam ama malesef yapamıyorum. Bu duygusallık beni baya yıprattı. Yalnız kalamıyorum hep birilerine ihtiyaç duyuyorum. Terk edilmekten çok korkuyorum bu yüzden herkese şüpheci yaklaşıyorum. O beni terk etmeden ben terk etmeliyim diye düşündüğümden uzun süreli ilişkim de olmuyor. Kendi kendimi yıpratıyorum yani ve ne yapcam bilmiyorum. Araştırdığıma göre tedavisi de uzun sürüyormuş :( Benim gibi olan birileri var mı?
Borderline kişilik bozukluğum var çok kötü etkiliyor ne yapmalıyım?
Cevapla