Başka insanların ölümlerine üzülmüyorum neden böyleyim?

Mesela askerlere üzülmüyorum çünkü ne de olsa askere gitmeyeceğim bana sıkıntı yok
Maden kazalarında insan ölmüş ne yapalım eceliyle her gün biri ölüyor
Bunun gibi düşünüyorum
Başka insanların ölümlerine üzülmüyorum neden böyleyim?
Cevapla