sayin kullanici. maalasef gunumuzde gercek dostluk bulunmayan bir nimetdir. gercek dostluklar ya cocukltan kalan arkadaslarimiz ya da okulda tanisdiklarimiz ya da erkekler icin ise asker arkadaslaridir.. geri kalanlar fosdur.. ben boyle dusunuyorum.. cunki zor bir yol yurunmeden arkadas olunmuyor , kimsenin gercek yuzu bilinmi yor
Bir insanın senin gerçek dostun olduğunu diğerleri seni överken onun seni kalbine dokuacak kada muazzam bir şekilde seni olumlu bir şekilde eleştirmesinden, eksiklerini sana söylemesinden anlarsın
Her şeyini ama her şeyini hiç çekinmeden paylaşabilşyorsan, En zor ve en mutlu anında paylaşmak için ilk aklına gelen kişi ise, Seni dinleyip, sorununu için çareler üretiyorsa, Gözü kapalı her şeyini emanet edebiliyorsan gerçek bir dostun vardır😊
Samimiyetini verip mutsuz anlarimda beni neselendirmeli mutluyken mutlulugumu paylaşabilmeli sinirlendiginde sinirlendiğini belli etmeli gizlememwli gerekirse kavga da ederiz. ama en önemlisi karamsar olmamli ve cozumcu yaklasmali sorunlara
Ağladiğimda benim iyi olmam icin çaba sarfediyosa o gercek dostur ha ağladiğimda yanimda bile olmasa o gerçek dost degildir, dost kara gunde belli olur..
Artık gerçek dost bulmak zor bence ama olmiycak diye bişey de yok yani umarım kötü gününde yanında olan sen üzülünce o da üzülen biri çıkar karşına emin ol
En İyi Cevaplar