Fıtratında ''iyilik'' olan bir kimsenin kötülüğü seçmesi baki kalır mı?

Yaşam tarzı ''kötülük'' kavramından arınmış, iyilik yapmaktan hoşlanan bir insanın çektiği bazı sıkıntılar üzerine kötülüğü tercih etmesi bu duruma kolayca uyum sağlayabileceğini gösterir mi? Bu durum geçici mi olur, yoksa baki mi kalır?
Fıtratında ''iyilik'' olan bir insan istese de kötü olamaz.
Fıtratında ''iyilik'' olan bir insanın kötülüğü; öfkeli bir insanın sakinleşmesi süresi kadardır.
Kötülüğü arzulayabilen bir insana zaten ''fıtratı iyi insan'' denemez.
Gözü kötülükten başka bir şey görmeyen bir insanı fıtratındaki ''iyilik'' bile paklamaz.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Fıtratında ''iyilik'' olan bir kimsenin kötülüğü seçmesi baki kalır mı?
Cevapla