Zor yola, kolay kişilerle çıkmak en büyük hatadır mıdır?

Zordur benimle yürümek.Bunu benimle yola çıkanlar bilir, hepsi yarı yolda gittiler. Suç kimde ? Ben zoru seviyorum, onlar sevmiyor.Yapacak bi şey yok.Suçum var mı ? tabi ki var."Zor yola, kolay kişilerle çıkmak en büyük hatadır..." - C.Bukowski -

Pekı ya sız , sız de böyle bırı mısınz?
Zor yola, kolay kişilerle çıkmak en büyük hatadır mıdır?
Cevapla