
sizi sevdigini deger verdigini söyleyen insanların bu sözlerini hissemeden
kendini yalnız ve caresiz hissetmek
peki siz bu hissi hangi kelimelerle anlatırsınız?

Çevrem çok ama yalnızım :( Zor bir şeydir arkadaş edinmek, sevdiğinin seni önemsememesi demek. Çevrendekilere sıcaklık duyuyorsun ama asla sizle samimi olmuyorlar. Bazı arkadaşlar olur çok özeldir ama uzaktadır, bazıları vardır bir kereliğine yanında olurlar. Çevren çok olur fakat yalnız olursun, bu sabırdır sabretmektir çünkü bilirsin ki bekleyince en doğru kişi seni bulacaktır.
Allah herkesi sevdiğine kavuştursun :(
kalabalık içinde yanlız hissetmek. yanlızlığa alışmış insanların bir söylemidir. bu durumun ikin ci evresi. gelene kayıtsız kalmak. 3, evresi ise gidenler e tepki vermemek tir. ammaannn s... et duygusu yaşar insan. yanlızlığa alışmak aslında insanı güçlü kılar. şahsen ben öyleyim. gelende gidende umurumda değil.
jeb.biologists.org/.../F4.large.jpg
bu fotoğrafta bir penguen olmak
teşekkürler
Şu an kendimi yalnız bildiğim kadar kalabalıktayım.
Cevap
3Cevap
Bu geldi aklıma
s-media-cache-ak0.pinimg.com/.../...1ed9f3d166.jpg
Çevrendekilere kendini anlatamıyosan anlatsanda umursamıyor veya anlamıyorlarsa bu hissi yaşıyorsun işte
Ben hiç kimse soyundan hiç kimseyim ben böyle ifade ederim ve
Yalnız olmasan ne olur öldüğünde yalnız kalacaksın kuru kalabalığa gerek yok bence az olsun öz olsun
Evde bir sürü insan olur ama senin yanında görmek istediğin kişi uzaklarda olur sen o zaman kalabalık içinde yalnız olursun.
Yalnızlık etrafınız kalabalık dahi olsa sizin kimsesiz olmanız gibi bişey
Kalabalıklar içindede değilim ki bildiğin yalnızım her anlamda yalnız :/
bu his bence bir yanda sarma varken diğer tarafta pırasa var o pırasada biz oluyoruz
ölürken yaşamak, yaşarken ölmek
Yalnızların içinde yalnızız
Soğuk ve karanlık bir histir.
Vücuttaki her organın kendisini yaomasingibi
zaten 25 yas ustu hep boylyiz
hayat boş pompala coş derim
Oluyor ister istemez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar