Bir Çikolata Fabrikası Sahibi Olsanız Marka İsimi Ne Yapardınız?

Bazen gereksiz şeyler düsunebiliyorum farkindayim :D ama olsaydi ne isimli bir Cikolata surerdiniz piyasaya mesela ben Çükella diye dusundum :D mahmut tunceride reklaminda oynatirim diye aklima geldi hani kekimi ye beni yeme diye bir reklam filmi var ondan esinlenerek çükellaya bir reklam filmi cekerdim çükümü ye beni yeme temali yaratici olmanizi bekliyorum saygilar :))
Bir Çikolata Fabrikası Sahibi Olsanız Marka İsimi Ne Yapardınız?
Cevapla