Tartışmalarda sessizlik haksız olmanın ibaresi midir?

Dünya gergin dönemler geçiriyor e haliyle bu negatif enerji bize de yansıyor. Promlemlere karşı tahammülsüzlüğümüz de eklenince üzerine tartışmalardan kaçamıyoruz.

Siz sakin kalan taraf mısınız kendini daha sert savunan mı? Sakin kalmaya çalışmak sizin için güçsüzlük belirtisi midir?
Tartışmalarda sessizlik haksız olmanın ibaresi midir?
Cevapla