Gıcıgım gıcıksın gıcık cok gıcık diyince daha cok gıcık oldum gıcık mıcık hatta cacık 🙊🙈🙊🙈🙊
Bunları ben diyo olamam bunlar hep monotonluktagggnn
Bunları ben diyo olamam bunlar hep monotonluktagggnn
:D Harbi kafayı yiyebiliyor gencecik güzel hatunlarımız :D
Bazen gicikligim tutuyor:D
Tesekkurleer :)
ne kadar gıcık bir kız yahu ama benim kadar olamazsın :)
Yaşlı Kızılderili reisi kulübesinin önünde torunuyla oturmuş, az ötede birbiriyle boğuşup duran iki köpeği izliyorlardı. Köpeklerden biri beyaz, biri siyahtı ve on iki yaşındaki çocuk kendini bildi bileli o köpekler dedesinin kulübesi önünde boğuşup duruyorlardı.
Dedesinin sürekli göz önünde tuttuğu, yanından ayırmadığı iki iri köpekti bunlar. Çocuk, kulübeyi korumak için biri yeterli gözükürken niye ötekinin de olduğunu, hem niye renklerinin illa da siyah ve beyaz olduğunu anlamak istiyordu artık.
O merakla sordu dedesine. Yaşlı reis, bilgece bir gülümsemeyle torununun sırtını sıvazladı.
'Onlar' dedi, 'benim için iki simgedir evlat.'
'Neyin simgesi' diye sordu çocuk.
'İyilik ile kötülüğün simgesi.'
Aynen şu gördüğün köpekler gibi, iyilik ve kötülük içimizde sürekli mücadele eder durur. Onları seyrettikçe ben hep bunu düşünürüm. Onun için yanımda tutarım onları.'
Daha ne kadar ağir kafa yasanabilirdi ki, tebrikler :D
Cevap
24Cevap
bende gıcıgım genelde ama perdelerimi kaldırdığımda tazı gibi bir insanım
Eskiden kendime bile gıcık olurdum bazen. Ama aştım artık...
Yorum yapmak ve soru sormak icin diye duzeltirsen eger anlatim bozuklugunu giderebilirsin bence.. gicik ediyor (:
Duzeltmen dilegiyle
Peki
Vicdanli birine benziyosun (:
Kralsin eyw
@olmayanaergi m*l misin
@kucukgünaşığı nasıl bır kabasın?
kişiye göre değişir aslında gıcık değilimdirde aslında gıcık oluyorm çok :D
uyuz desek daha doğru :)
Her insan gıcıktır sadece biz tepkilerimizi diğerlerine oranla daha az kontrol edebiliyoruz
@ByPoseidon bu konu üzerine master yapmış 😂
sen masum kalırsın onun yanında 😂😈
Beni ele gune nasil tanitiyon 😂
Ders bir ozman gicik olmak için arsiz biriyle tartisman lazim oda kim oluyo 😈 😂😂
@ByPoseidon senden nefret etmeye başlıyorum 😂 😂
Duygularimiz karsilikli canim 😈😂
@ByPoseidon https://i.hizliresim.com/d3kEzX.jpg
😂😂
😁😁
bazen benimde gıcıklığım tutar ama önemsemediğim insana gıcıklık bile yapmam
Evet çekilmez bir adamım aksi lanet 😊
Bir gıcıklığını görmedim tıpkı benim gibi :)
Görmüyorum kardeşim zorla mı :D O kadar yorumlaştık çok tatlıydı ama bak istersen cacık olabilirsin hıyar da ben olurum :D
İnat etme gıcık olamıyorsun :D
Tamam benim geri. zekalılığım sorry
Sana mı ettim?
Tamam o zaman sorun yok
Peki gıcık :)
Gıcıklıkta master yapmış biriyim mssm 😛
evet, hatta çekilmez biriyim.
Evet gıcıgım öksürüyorum
Bogazımı üşüttüm be ne dalga geçiyon 😔
Sagol öhöö öhöö😰
Aşk olsun 😀
Hahah😀
Gıcık biri oluyorum bazen :"D
Samimi oldugum kisilere
ben ve gıcıklık? aaaa. güleyim bari
ewet aksi ters biriyim
Huysuz oldugumu soylerler 😄
Sadece ona @AngryAngel 😂
Arada bir tutuyo 😂 gıcıklığı
Soru buldum sayende 😄😂 dur bir sorup geliyom😄
bazen öyleymişim :( ama özümde tatlıyımdır
iyisin iyi üzülmeee :))
@OnlyMyLove bazen gıcığım ama :D
Evet gemideyken gıcıkbiriyim tayfalar sevmez bnei.
:D benmi :D ahaha efsane gıcığımdır
Bende sana gıcıgım
Beni kizdirsana😅😅😅😅
Yok değilim
Arada bi' tutar
Gıcık değilim ya
yani zaman zaman
bazen
arada iyi oluyo :)
gıcıkmışım
Arada giciklasirim
Gıcığım
gicigim
Gıcık olurum bazen
Ben gıcık değilim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar