Sizce gülümserken dislerini gösteren insanlar dahami cok kendine güveniyor?

Resimlerde dikatimi hep ceken birsey var cogu insan öyle gülümsiyorki bütün disleri gözüküyor baskalariysa agzi kapali gülümsüyor (bende dahil)... Sanki böylesi insanlar dislerini gösterenlerden daha az kendine güveniyor. Kendimden pay biceyim, kendimle fazla barisik degildim ve sirf resimlerde tebesüm ederdim... Sonra son zamanlarda kendime daha güvenmeye basladim ve bir baktimki resimlerde bambaska gülümsüyorum... Sizce böyle bir tespit dogrumudur?
Sizce gülümserken dislerini gösteren insanlar dahami cok kendine güveniyor?
Cevapla