İstemediğimiz, sevmediğimiz insanlar bizimleyken, hayatımızdayken neden bizim yanımızda olmasını istediğimiz, bizimle birlikte yaşamasını istediğimiz insanlar bizimle değil? Biz mi sevip değer vermeyi bilmiyoruz, Yoksa hayırlısı ve olması gereken mi bu?
Cevabın nedir?
Cevapla
istemedigimiz sevmedigimiz insanlar demeyelim de, ozlemedigimiz insanlar yanimizda diyelim.
kimse istemedigi sevmedigi insani yaninda tutmaz.
bir suru arkadasim var sabah kahvalti ettik mecburen ortama ayak uydurup sahte sahte gulumsedim mesela. onlar benim sevmediklerim degil de, o an ozlemediklerimdi.13 Yorumla
Soran+1 yılBence özlemek değil. İstemediğimiz, hayatımızda olmaması gereken insanlar bizimle.
Soran+1 yılAma sanki bir yandan da ihtiyaç var onlara. Tutma demekle olsa keşke. :(
En İyi Cevaplar
Bende bu durumdan mutsuzum biliomusun anlıyorum seni
11 Yorumla
Soran+1 yılBende çok mutsuzum.
Kişilik & Karakter konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sevdiğimiz de rahatligimiz ortadan kalkıyor , değişik kaygılarla tutuk davraniyoruz ya da aşırı duygusallaşıp karsimizdakini farkında olmadan itiyoruz.. ilgi duymadığımız insanlara rahat davranirsiniz ve bu kişiler sizi ister bu yüzden.. ilgi gösterdiğiniz de kaçar.
17 Yorumla
Soran+1 yılOrtası yok mu bunun?
- +1 yıl
Var.. kendini salmayacaksin nişanı yapmadan.. Kendini adasan bile , tamamen aptal aşığı oynamayacaksin. prensiplerine ters birşeyler karşılaşınca , o diye ödün vermeyeceksin her şeye.. Gidiyorum dediğinde hemen ayaklarına kapanmayacaksin.. içinden o gelse bile.. Bunu basarirsan ortası olur.
Soran+1 yılSırf sevgi için aşk için söylemiyorum bunu.
Soran+1 yılBeni sevmeselerde yok. Sadece yanımda olsunlar.
Soran+1 yılYanımızdaki seviyorlarda ne oluyor. Bir hiç.
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. İmtihan olabilir mi kardes.
16 Yorumla
Soran+1 yılKaldıramıyorum. :(
Soran+1 yılSanmıyorum öyle birşey olduğunu.
Soran+1 yılTaşımayacağı yükü veriyor bence.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
59
Cevap
37Cevap
mörpi kanunudur bu...
sevdiğin insanlar yakın olsaydı bu seferde onları sevmiycektin.. uzaktakileri istycektin...
yakındakilerle iletişim kurman daha olanaklı ve kurudkça tanıdıkça sıradanlaşır yakındaki... olağan bir hal alır... ilgini kaybederisn. uzaktakine ilgin artar.10 Yorumla
+1 yıl11 Yorumla
Soran+1 yılKeşke yanımda olsalar. Yanımda olanlar beni anlamıyor..
Sevip değer vermeyi bilmiyoruz aslında. Hayatında, yanında kimi istiyorsun sen belirliyorsun bir başkası değil. Herşey sana bağlı.
13 Yorumla
Soran+1 yılAma o insanlardan uzaklaşmak istediğinde çok zor. Hatta imkansız.
Soran+1 yılOlmuyor. Olsa bile yine sıkıntı yine sıkıntı.
Her insan istediklerinj kendi belirler istemediklerinide eger istemediklerini yaninda tutuyosan demekki aslinda onlar istediklerindir
14 Yorumla
Soran+1 yılHem öyle hem değil aslında. :(
Soran+1 yılÇok kötü. :(
Tercihlerimizi gözden geçirip ne istediğimizin bilincinde olmalıyız, insanoğlu böyledir ulaşamayacaklarına gönül bağlamakta üzerine yoktur.
11 Yorumla
Soran+1 yılGaliba insanoğlunun doğasında var.
+1 yılİstediğin kişi hayatında yoksa yanlış kişiyi istiyosundur. Istemediğin insanları da hayatından çıkarmak elinde.
11 Yorumla
Soran+1 yılElimde olsa dururmuyum hiç.
+1 yılinsanlara fazla deger verıyoruz yanımızda olmasını ıstemedıklerımızde bıze fazla deger verıyor hayat bu sekılde devam edıyor
13 Yorumla
Soran+1 yılYani herkes mutsuz.
- +1 yıl
aynen sadece mutlu takliti yapanlar var bence
Soran+1 yılHep taklit hep.
Ikiside degil hayat iğrenç biryer insanlar iğrenç o yuzden git dediğim gitmez yapışır kalır gel dediğimde hayatta gelmezz
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle. Hayatın kendisi Bok.
sevdiğimizi gösteremediğimiz ya da çok şımarttığımız için sanırım
sevmesini mi bilmiyoruz dersin?11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle değil sanırım.
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılİstemediğimiz kişilere istemediğimizi söyleyebiliyor muyuz acaba? Bence sorun burada başlıyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılSöyleyemiyoruz. Söylesek daha kötü oluyor.
+1 yılSanirim son cümlede dedigin gibi.. hayirlisi bu olmali..
11 Yorumla
Soran+1 yılBazen Hayır mı şer mi bilemiyorum.
- Kişilik & Karakter konusunda 647 cevap paylaştı.
+1 yıl11 Yorumla
Soran+1 yılBunlar hiç bir şeyi değiştirmiyor. :(
Belkide yanımızda olmasını istediğimiz kişiler bizi yanında istemiyordur
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın. Neyi istesek olmuyor, neyi istemesek oluyor. :( :( :(
Soran+1 yılPeki. 😕😕
+1 yılSanırım bu bize hayatın "herşey benim kontrolümde seni mantığa davet ediyorum" deme şekli felan. İstediklerimiz hiç olmuyor bunun başka açıklaması olamaz gibi.
12 Yorumla
Soran+1 yılOlabilir aslında. Mantıklı.
- +1 yıl
Öyle işte
+1 yılÇürük elmalari kasadan atarsam yeni elmalar nefes alır tad verir.
13 Yorumla
Soran+1 yılAtamıyorum işte.
- +1 yıl
Atarsan hayat sana güzel olur.
Kendine ınan çocuk değilsin artik.
Olgun bir insan inançlı olur
Soran+1 yılOlmuyor. Atsam da atmasam da sıkıntı. :(
Bilmem hepböyle. Ama böyle olmasa imtihanı nerden olacaktık. Acziyetimizi anlıyorız
13 Yorumla
Soran+1 yılAma bazen çok zor oluyor.
Soran+1 yıl:( :(
+1 yılHayat mutlu olmamızı istemiyor çünkü. Yanındaki ve aklındaki farklı olunca, mutlu olmazmış insan.
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen. Çok haklısınız. Neyi istesek olmuyor, neyi istemesek oluyor. İsteğimiz olmayıp, istemediğimiz olunca mutsuz oluyoruz. Gerçekle hayal farklı. :(
+1 yılBunu bende anlamış değilim kime iste bu adam hayatımı adayacagim adam deyip üzerine titreyip değer verdiysem sevdiysem arkasına bile bakmadan gitti
12 Yorumla
Soran+1 yılKimi seviyorsak yanımızda değil. :(
- +1 yıl
Hayırlısı olsun
belkide tek sebebi istediğimiz an yanımızda olamadıkları için arıyoruzdur
11 Yorumla
Soran+1 yılBelkide.
+1 yılçünkü korkaksın çünkü bir kızdan hoşlanırsın ona hoşlandığını bile söyleyemezsin belki uzun süre arkadaş kalırsın. çünkü sen adım atamıyorsun. hayatındaki kararlar karambol kararlar. çoğunu sen seçmedin
10 Yorumla
+1 yılIstemedigin insanlari yaninda tutuyorsan hata sendedir.
11 Yorumla
Soran+1 yılAtamıyorum ama. Kaçamıyorum da. :(
- Kişilik & Karakter konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılİstediğim insanlar hayatımda. İstemediklerime tekme koyuyroum jfdgfd
11 Yorumla
Soran+1 yılYerinde olabilsem keşke.
Belkide yanindakilerdir sevdiklerin kaybetmeden bilemezsin
11 Yorumla
Soran+1 yılGaliba öyle. :(
+1 yılBende anlamıyorum neden öyle ama şunu söyleyebilirim hayatta herşey bir imtihandan ibaret istemediğin ot burnunun dibinde biter hesabı
10 Yorumla
+1 yılAllah'ın sevgisini kazanmak varken neden başka bir insanın nefretini kazanıyorsun ki? isteme boşver..
10 Yorumla
+1 yılHer zaman kendi sordugum sorulardan biri... Cok fazla deger veriyoruz ve insanlar bunu kullaniyorlar maalesef
10 Yorumla
+1 yılyusuf elimde olsa 2 kat sevdim verirdim ama +1 adamsin adam :)
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederim. :)
+1 yılkarisik bir durum... bilmiyorum sinaniyoruz sabir iste ne diyim
11 Yorumla
Soran+1 yılGaliba öyle. Hayırlısı böyle demek ki. :(
+1 yılsadece senin hayatın böylemiş benim valla yanımdaki insanlar hep istedim insanlar istemedim insan nasıl yanımda olsun :P saçma bir soru sormussun ya :D sen istemedikden sonra kimse yanında zola duramaz :P
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılher şerre gızlenmıs bır hayor vardır ama sonradan bellı olur cogu.. bu sekılde dusun.
10 Yorumla İstemediğim insanlar yok hayatımda ama yanımda olmasını istediğim bir kişi yok, hayat böyle yanımızdakilerin kıymetini bilmek lazım
10 Yorumla
+1 yılYanımda olmasını istediğim insanlar yanımda çok şükür
11 Yorumla
Soran+1 yılNe şanslısın.
+1 yılcunku insanin sevmedigi ot burnunun dibinde bitermisde ondan
10 Yorumlaİstemedigim ve deger vermedigim hicbir insan yanımda degil.
10 Yorumla
+1 yılİstemediğim kimseyi hayatıma sokmuyorum
#Türkerkeğii10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılhak edmiyorsa beni yolu açık olsun drger verdik o kaybetti
11 Yorumla
Soran+1 yıl:( :(
İnsanlara cok değer verirsen kendini paşa saniyo o yüzden o sana ne kadar değer weriyosa sende o kadar wercwksin yoksa uzulursun benim gbi
10 Yorumla
+1 yılbiri hayatımdaysa istediğim içindir :D çok şükür hayatımda istemediğim bir kişi yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynen hayırlısı. Yanımızda olmasını istediğimiz yanımızda olsa ya ser getirecektir ya da onuda istemeyecegezdir bu süre sonra. Bize der gibi görünen şeyler aslında hayır olabilir. Bilemeyiz.
05 Yorumla
Soran+1 yılAma çok kötü bir durum. :(
Cevap sahibi+1 yılKötü görünen hayir
Soran+1 yılİstemiyorum böyle hayır. :(
Cevap sahibi+1 yıl/BAKARA-216: Hoşlanmasanız da savaş size farz kılındı. Olur ki hoşlanmadığınız bir şey sizin için hayırlı olur. Olur ki sevip arzu ettiğiniz bir şey sizin için şerli olur. Gerçeği Allah bilir, siz bilmezsiniz.) / Süleyman Ateş (2/BAKARA-216: Hoşunuza gitmese de size savaş yazıldı (farz kılındı). Bazen hoşlanmadığınız bir şey, hakkınızda iyi olabilir ve hoşlandığınız bir şey de hakkınızda kötü olabilir. Allâh bilir, siz bilmezsiniz.)
Ayet kurandir. Kuran Allah kelamidir. Deme gücüne gider öyle bir şey verirki bugüne muhtaç kalirsin. Erkek arkadaşım intihar etti okadar aglafim ki. Planı beni de vurcakmis intihar değil kazaymis. Gordunmu serdeki hayri. Bunu biz insanlar bazen görür bazen göremeyiz
Soran+1 yılBen kaldıramıyorum ama. Yapamıyorum. :(
- Kişilik & Karakter konusunda 13b cevap paylaştı.
+1 yılDüştüğünde en iyi bildiklerin değil en nefret ettiklerin yanındadır
01 Yorumla
Soran+1 yılHiç öyle olmuyor. Elimden tutup yardım etse bile içten gülüyor ve çıkar arıyor.
hayatta her ıstedıyını alamzsın dıyene sormak lazım
10 Yorumla
+1 yılÇünkü bizimle olmaması gereken insanlar herşeye burnunu sokup hayatımıza girdiği için aslında bizimle olması gerekenlere hayatımızda yer kalmıyor
10 Yorumla
+1 yılçünkü kişi sevdiğiyle sınanır :)
11 Yorumla
Soran+1 yılYa çok karışık aslında.
Rabbim hayırlısını versin herşeyin
13 Yorumla
Soran+1 yılVermiyor işte vermiyor. :(
Soran+1 yılBıktım artık olmuyor. İsyan edicem. :(
+1 yılNasibimiz bu demekki :)
11 Yorumla
Soran+1 yıl:( :(
+1 yılAliş sen aga hayat bu
15 Yorumla
Soran+1 yılAlışamıyorum artık bunaldım. :(
- +1 yıl
Bende mesela 1 kizi olesiye seviyodum. Ve benden en çok nefret eden yinede o kizdi))). Yani kisacasi abi boşveren bir tip ol. Shu an sevgilim var. Olesiye sevdigim kiz degil bashkasi yani. ama shunu chok iyi biliyorum abi bu kiz kadar sevmedi beni hich bir kiz. Bazi zor gunlerimizde oldu anlashamadik falan ama shimdi bir gorsen abiii. Kiz resmen ashik olmush. Hehe ne desem tamam hayatim olur canim cevap aliyom. Biraz sabirli ol abi. bir gun hayatina olmayan insanlarin neden hayatinda olmadigini anlarsin. Seni hak etmiyodur ya da sendeki kalbi kaldiricak kalbi yoktur. Canini yakan kediden canini yakmayan yilan bile daha iyi abi.
Soran+1 yılSadece aşk için söylemiyorum bunu
- +1 yıl
Sorun ne abi kimin yoklugu bu kadar canini sykyyo?
Soran+1 yılYokluğu olanlarda can sıkıyor varlığı olanlarda. :(
Sevdigim insanlar yanımda beni sevmeyen insanlar ne yanımda ne de yakınımda olmasınlar
10 YorumlaEn iyisi hayatından tüm insanları çıkarıp yalnız yaşamak.
00 Yorumla
+1 yılBelki de doğru zaman ve doğru insanlar değildirler.
02 Yorumla
Soran+1 yılBelkide biz yanlış doğduk
- +1 yıl
Kimse hayatından memnun değil de olabilir.
istemediklerimiz bizim için hayırlısıdır belki de
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gibi gözüküyor. Ama istemiyorum. Kaçmak istiyorum. :(
Allah hayirlisi neyse onu nasip eder isyan etme
17 Yorumla
Soran+1 yılArtık ne hayırlı ne şer bilmiyorum.
Soran+1 yılÖyle ama. :(
Soran+1 yılKafam çok dolu. Derdim ağır geliyor.
Soran+1 yılAile dertleri. :(
Kişilik & Karakter konusunda 340 cevap paylaştı. İnsan birşeyin kıymetini kaybedince anlar
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle tabi.
Bizde insanlarla imtihan oluyoruz işte *-*
16 Yorumla
Soran+1 yılOfff of.
Soran+1 yılHemde ne dertli. :(
Soran+1 yılSağolun.
+1 yılHayatın acımasız gerçekleri.
11 Yorumla
Soran+1 yılHemde çok acımasız. :(
+1 yılen iyisi kimseyle muhattap olmadan yaşamak come on
13 Yorumla
Soran+1 yılSen öylesin galiba?
- +1 yıl
sanane :D
Soran+1 yılPeki :(
+1 yılIstemediğin insanlar yaninda olmasin.
11 Yorumla
Soran+1 yılOluyor işte. :(
Çünkü hayat hep istemediğini verir.
11 Yorumla
Soran+1 yılAma olmaz ki böyle.
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇünkü 1 taraf bencil davranıyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılSanırım biziz.
+1 yılder ve umutsuzluga kapılır bir ks kullanıcısı :D
10 Yorumla
+1 yılAhh bir anlasam neden?
11 Yorumla
Soran+1 yıl😢😢
- Devamını Gör (36)
Devamını Gör(81)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Neden hayatımızda ve yanımızda olmasını istediğimiz insanlar bizimle değilken, istemediğimiz insanlar hayatımızda?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar