Neden hayatımızda ve yanımızda olmasını istediğimiz insanlar bizimle değilken, istemediğimiz insanlar hayatımızda?

İstemediğimiz, sevmediğimiz insanlar bizimleyken, hayatımızdayken neden bizim yanımızda olmasını istediğimiz, bizimle birlikte yaşamasını istediğimiz insanlar bizimle değil? Biz mi sevip değer vermeyi bilmiyoruz, Yoksa hayırlısı ve olması gereken mi bu?
Neden hayatımızda ve yanımızda olmasını istediğimiz insanlar bizimle değilken, istemediğimiz insanlar hayatımızda?
Cevapla