İnsanlar neden zor zamanımızda yanımızda olmazlar?

Her zaman yanındayım derler. Ama bir bakarsınız sadece iyi günde yanınızda olur insanlar. Zor zamanlarda, bir derdiniz olunca, ihtiyacınız olduğu zaman insanlara yanınızda kimse olmaz. Ya işleri çıkar, ya telefona bakmazlar ya da türlü bahane işte; kimse olmaz yanınızda; peki neden; neden insanlar sadece iyi gün dostudur?
İnsanlar neden zor zamanımızda yanımızda olmazlar?


Güncellemeler
+1 yıl
İnsanlar neden zor zamanımızda yanımızda olmazlar?
Cevapla