Hiç mi doğru düzgün sohbet edecek, dertleşecek insan yok bu sitede?

Ben anlamıyorum bu kadar abaza ve sapık erkekler hatta kızlar olur mu? Sorulara bakıyorum da gerçekten iğrenç ötesi anlam veremiyorum. Bu kadar saçma sapan sorular soruluyor ki insanın midesi bulaniyor. Gerçekten dertli olanlar var bu sitede gördüm ama bazılarına ağzım açık kalıyor acayip sorular ve görüşler okudum buraya geldiğimden beri. İnsanlar gerçekten öyleler de ben mi farkına varmamışım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben genel olarak diyorum sadece kendim için değil. Bu sitede dertleşmek istiyen çok oldugunu farkettim ama anlamıyorum niye bu kadar abaza var güvenemiyorsun ondan sonra insanların dediklerine.
Hiç mi doğru düzgün sohbet edecek, dertleşecek insan yok bu sitede?
Cevapla