Erkek arkadaşımla 7 aydır beraberiz, öfke problemi olduğu için doktora gitmesi için onu ikna ettim doktor citol hap ve rexapin yazmış. Bu ilaçlar çok ağır ve okuduğuma göre şizofreni hastalarına yazılıyor.
Erkek arkadaşımın kimseye güveni yok bazen insanların ona kasten kötü davrandığını benim onu aldatacağımdan korkuyor. Yediği yemek midesini bulandırdığı zaman işyerinde beni mi zehirliyolar acaba diye bana soruyordu. Her zaman olmasada aralıklarla bu tarz yersiz şüphe ve korkularını bana yansıtıyo.
Şimdi ben düşünüyorum onu bu halde bırakamam tedavisi varsa manevi ve maddi yardım edeceğim. Yıllar önce uyuşturucu bağımlısıymış uzun süreli kullanmış ve bırakmış bir 5,6 sene kadar acaba ondan dolayı paranoya olmuş olabilir mi madde bağımlığı olupda bırakanlarda beyin bu tür hasar görüyormu?
Lütfen bilgisi olanlar bana yardımcı olsun.Çok teşekkürler.
Erkek arkadaşımın kimseye güveni yok bazen insanların ona kasten kötü davrandığını benim onu aldatacağımdan korkuyor. Yediği yemek midesini bulandırdığı zaman işyerinde beni mi zehirliyolar acaba diye bana soruyordu. Her zaman olmasada aralıklarla bu tarz yersiz şüphe ve korkularını bana yansıtıyo.
Şimdi ben düşünüyorum onu bu halde bırakamam tedavisi varsa manevi ve maddi yardım edeceğim. Yıllar önce uyuşturucu bağımlısıymış uzun süreli kullanmış ve bırakmış bir 5,6 sene kadar acaba ondan dolayı paranoya olmuş olabilir mi madde bağımlığı olupda bırakanlarda beyin bu tür hasar görüyormu?
Lütfen bilgisi olanlar bana yardımcı olsun.Çok teşekkürler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar