Durumlar vahim aşk olmadan aşk acısı çekiyorum yardımcı olurmusunuz?

Aşık olabileceğim kimse yok sevgilim yok ilgi duyduğum hatta hoşlandığım bile kimse yok ama neden bilmiyorum aşk acısı çekiyorum sanki ölesiye aşığım o da bana aşık ama kavuşamıyoruz veya 40 yaşındayımda 20 yıllık eşimi kaybetmiş gibi bir acı çekiyorum. Neden böyle günlerdir böyleyim yardımı dokunacak birileri var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Boş bir yürek parçalanmış bir yürekten çok daha fazla acı çeker
Durumlar vahim aşk olmadan aşk acısı çekiyorum yardımcı olurmusunuz?
Cevapla