Atıyorum bir ortamda en yakın arkadaşınız ilgiyi üstüne toplamak için sizi saçma sapan eleştirmeye, sizi kullanarak dikkat çekmeye çalışıyor. Size laf sokuyor, sizi ezmeye çalışıyor, kusurlarınız ile dalga geçiyor... Bu durumda ne yaparsınız ; sessiz mi kalırsınız yoksa siz de atağa geçer misiniz _?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılUcuz ve basıt ınsanlardan bahsedıyorsunuz, patavatsız karsı tarafın o an psıkolojısının ne duruma gelecegını bılmeyen bırının cevresı kalabalık olmaz.
Bu karsı tarafla olan samımıyetıme ve oz elestırıye ne kadar acık olmamla ılgılı bır durumdur. Ne olursa olsun yuz yuze benım hatamı soyleyen bırını severım fakat o kadar kısının ıcınde dusman olsa bıle bozulmaz bu konularda gurur yaparım hemde baya baya..
Yanlıslarda bızler ıcın sonucta, ınsanlar once kendılerını duzeltmeye calıssalar karsısındakı kısılerle ugrasmaya, egosunu tatmın etmeye fırsatları hıc olmazdı emın olun...12 Yorumla- +1 yıl
Çok beğendim bu yorumu teşekkürler
- +1 yıl
Rıca ederım.
En İyi Cevaplar
Ben hiç ses çıkarmaz onun kendisini rezil etmeye devam etmesine izin verirdim. Böylece aslında onun benim en iyi arkadaşım olmadığını öğrenmiş olur, kendisinin de bunu anlamasına izin vermiş olurdum.
21 Yorumla- +1 yıl
Çok güzel teşekkürler
Gizli Üye(30-35)+1 yılSeni ezmesine izin verme iyi niyetini suistimal edenleri affetme onlar kendilerinden başkasını düşünmezler bunu unutma acıma onlara. Başıma geleni anlatayım benimde böyle gıcık bir arkadaşım vardı bir gün arkadaşlarla oturuyoduk (erkekler de var) herkesin içinde bana dediği laf: ayy parfümle banyo yapmışsın resmen bu ne koku ya bayılcam şimdi demişti (sabahtan beri yanımdayken alamadığı parfüm kokusunu topluluk önünde aldı nedense :) ) herkes güldü tabi sonra bende, bilerek bu kadar sıktım belki zehirlenirde ölürsün diye demiştim. O gün bu gündür kuzu gibi kendisi :)
02 Yorumla- +1 yıl
Fena bozmuşsun tebrik ederim 😂
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim sana acımayana sende acıma :)
En yakın arkadaşım değil ama bir arkadaşım aklınca beni ezmeye çalıştı hemde sırf bir erkeğin gözünde havalı olmak için ama ben sussmadım hatta ağır konuştum çocuğun yanında benden özür diledi 😄 bir daha da yapmaya kalkışmadı
01 Yorumla- +1 yıl
Süper 😄😄
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
71
Cevap
86Cevap
Aynı durumu çok yaşadım. Asla ses çıkarmadım çünkü ortamdakiler onun kişiliğini, niyetini biliyordu her seferinde de kendi kusurlarını ona saldırarak gizlemeye çalışma diyorlardı bende gülüp geçiyordum. Şu an görüşmüyorum çok egoist ve kendini kraliçe sanıyor kappee
12 Yorumla- +1 yıl
Uzak durman en iyisi olmuş
Oncelikle o basladigi anda bende kendimle dalga gecer onun onunu keserim sonrada konuyu ona getirir kimseye anlatamayacagi yonlerini espirili olarak anlatir uste cikarim birazda abartarak (yasanmistir) sonuc olarak ortamda rezil olur ama kimseye bisey diyemez konuyu kendisi actigi icin 😉😉
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel yöntem😄😄
sessiz kalmam bende ona karşı laf söylerim aşağılamam ama bir de en yakın arkadaşım olacaksın düzgün konuş hoşlanmıyorum falan derdim hala daha ankamıyorsa tamamen ilişkimi keserim eğer seni başkalarının yanında küçük düşürücü şeyler söylüyorsa büyük ihtimalle seni kıskanıyodur aman dikkatli ol
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim farkındayım herşeyin☺☺
Duruma bağlı baktım bizim arkadaş kız ayarlıcak beni yerden yere vurar sıkıntı yok tabi bunları söylerken alaycı bir şekilde söylemeli ki ciddiye almıyayım. Ama baktım ciddi ciddi eziyor beni ağzımı açmadan gözlerimi kaçırmadan suratına bakarım, oda susar ve hatasını anlar diye umuyorum :-)
01 Yorumla- +1 yıl
Güzeldi teşekkürler 😊
+1 yılbu olay benim başıma geçti. önce ortamı bozmamak için biraz güldüm. ben güldükçe arkadaş daha da abarttı. sonra ise ben de kalbini kırmadan onu eleştirdim ve konuyu değiştirdim. o arkadaşım yüzüme ne derse desin kızmam ama , herkes onun gibi iyi niyetli ve saf değil :)
02 Yorumla- +1 yıl
Anladım teşekkür ederim
- +1 yıl
rc ederim. iyi akşamlar
+1 yılBenim böyle bir arkadaşım vardı önce bir neye uğradığımı şaşırttı bana ki çok yakındık öyle bir laf edip kalkıp gittim ki uzunca bir zaman peşimden koştu ama biz arkadaş değil mıyız? Sen beni rezil ettin diye ben onu orada sildim.
Bu şekilde davranan biri arkadaş olamaz benim yanımda yeri yok !11 Yorumla- +1 yıl
Aynenn
Sessiz kalirim. Benim sessiz kalisim küfürden beterdir bunu bildigi icinde sonrasinda yaptigi seyden muhakkak utanacaktir. Ama ataga gecersem oyle bir sey hissetmez kendini hakli bulacak sebep vermis olurum eline. 😊
12 Yorumla- +1 yıl
Güzel teşekkürler 😊 ☺
+1 yılBu olayı yaşadım ama küçüktüm biraz saftım ama tabi ki sessiz kalmadım yalan söylüyor dedim o kişilere inanmayın dedim o kıza da kızmıştım zaten. Ama onun nasıl biri olduğunu biliyorum arttık onu hayatımdan silip attım çünkü küçükken bana çok kötü bir şey yaptı neyse oraya inmiyim yani yaşadım bu olayı kuzum :) :D
02 Yorumla- +1 yıl
Hayatından çıkardığın iyi olmuş Kuzum ☺☺
- +1 yıl
Kesinliklee !
Gizli Üye(30-35)+1 yılVardı böyle birşey arkadaş ayağına bana vuruyo ezikliyo felandı bigün gidiyorum yolda
beni yanına çağırdı akşam saati bende sevgilimden ayrıldım nasıl sinirliyim
Bu yanına çağırdı bıtane tokat attı şakayla karışık
buna kafayı bir çaktım şimdi görünce kafasını çeviiriyo yüzüme bakmıyo :D03 Yorumla- +1 yıl
off fena olmuş:D hak etmiş ama:D
Cevap sahibi+1 yılHak edene hak ettiğini verceksin
- +1 yıl
aynen kardeşim :d
+1 yılKarsilik vermezdim, kendimden taviz vermez dimdik durdum aslada ustume alinmazdim ve o kisiyle arkadasligimi bitirirdim bikere oyle birsey yapan biri arkadasin olamaz yani o seno oyle gormuyordur. Kusurlarini vuruyorsa seni kiskaniyordur zaten :)
15 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum ☺
- +1 yıl
O yuzden mutlu ol takma oyle basit insanlari en sevmedigim seydir dis gorunusle alay etmek dalga gecmek felan dikkat et oyle insanlari barindirma yaninda :)
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ☺ ☺
- +1 yıl
Rica ederim canim benim saglicakla kal :)
- +1 yıl
Sen de ☺☺
Ben de kusurlarımla dalga geçtiğim için onun yaptığı her saldırıyı ben de biraz abartarak eklerim, böylelikle saldırısını savurmuş olurum, etrafımızdakiler de otomatik olarak beni özgüvenli birisi olarak görüp beğenir :D bir taşla iki kuş misali :D
11 Yorumla- +1 yıl
Çok zekisin😂
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılben de onu herkesin içinde uyarırım beni neden ezmeye çalışıyorsun laf sokup duruyorsun bu güzel bir şey mi diye sorarım hem kendi hem çevredekiler anlasın durumu :)
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel ☺
+1 yılÖyle durumlara karşı hazırlıklı ol her zaman. Karşındakinin öyle birşeye yatkınlığı varsa sende açık ara. O seni rencide etmeye çalışırsa eğer sende anında cevap ver. Yoksa susmaz böyleleri.
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın böyleler susmaz ama şükür başımda yok öyle dengesizler
+1 yılO zaman o senin gerçek arkadaşın olmuyor ki bence sen o şahıstan biran önce uzaklaş yoksa hayat enerjini düşürür başka arkadaşlar edin o seni rencide etmeye çalışıyor demekki
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Güler gecerim o an.. Sonrasında , o arkadaşım , eskilerde kalır... arkadaş, arkadaşla alay edip rencide etmez çünkü.
11 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
+1 yılBöyle yaparım ://
nediyor.com/wp-content/uploads/2014/11/104.gif11 Yorumla- +1 yıl
Off adamın yüzü dağıldı resmen😂😂😂😂😂
+1 yıl01 Yorumla- +1 yıl
😂😂 kuzum ya
+1 yılsesimi cikarmam sonra artik o en yakin arkadasim olamaz ;)
21 Yorumla- +1 yıl
En güzeli ☺
Yerin dibine sokup sokup çıkartırım hatta ve hatta itin cebine sokmak terimini uygularım. Bir daha o ortama girmeye yüzünü bırakmam işin aslı.
02 Yorumla- +1 yıl
Oo fena 😄
Çok şükür 11 senedir arkadaşız bir kere bile öyle bir şey yaşamadık. Birbirimize hep saygı duyduk hem de birbirimizi sevdik. ☺
04 Yorumla- +1 yıl
Mükemmel desene☺
- +1 yıl
Daim olsun arkadaşlığınıZ☺
Ben de etmesini bilirim ama yakın arkadaş olunca sustum,
Şu an darbe aşamasında kendisi çok pişmanım keşke yapsaymışım.02 Yorumla- +1 yıl
Geçmiş olsun :)
+1 yılÇok defa başıma geldi. Onun gibi basitleşmem, ama eğer böyle konuşmaya devam ederse cebri bir çözüm içerisine gireceğimi belirtirim. Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
02 Yorumla- +1 yıl
Haklısın teşekkür ederim
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim.
En yakin arkadasima sirali naparim ben @koltukfilozofu :)
13 Yorumla- +1 yıl
:)))
- +1 yıl
Sen de beni bozarsın kanka 😂😂😂
+1 yılOrtamda kalabalık içinde kibarca uyarır, dikkatli konuşmasını söylerim, Kendimi başkalarının yanında rezil etmemek için. Yalnız yakaladığımda fena döverdim.
06 Yorumla- +1 yıl
Koptum 😂 😂 fena döverdim 😂😂
- +1 yıl
Hem en yakın arkadaşın diye geçinip hem de seni ortamda rezil eden birini dövmek mi komik? Senin sorunu okurken, kendimi senin yerine koyarak samimiyetle cevap verdim, sen ise komik buluyorsun? Anlayamadım. :(
- +1 yıl
Ya ben yorumu çok beğendim ama sondaki fena döverdim yazısına çok güldüm afedersin😄
- +1 yıl
Benzer bir durumda ben böyle yaptım. Karaktersizliğe dayanamam. Hem dost geçinip hem beni rencide edecek. Ben şahsıma karşı işlenen hiçbir hatayı bugüne kadar affetmedim.
Sende öyle yap. - +1 yıl
Teşekkürler ☺
- +1 yıl
O arkadaşına da acayip sinir oldum.
en yakın arkadaşım? canı sağolsun onun bee çok iyilikleri oldu bana zaten adamdır o yapmaz ki :)
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel 😄
Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı. Neden diye sorarım kendi egon için bu arkadaşlığı kullanmana değdi mi Der ve bitiririm ilişkiyi
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
+1 yılöyle bise yapamaz benim arkadasim. Ama farzedelimki yapti yakasindan cekerim gozunun icine bakarim o mesaji anlar zaten
02 Yorumla- +1 yıl
Sakin 😄😄
- +1 yıl
Kalamam, beni taniyan biri bana o hareketi yapamaz zaten korkar 😂
+1 yılÖnce ben de knu yerin dibine sokar sonra da kuserim 💪
01 Yorumla- +1 yıl
Haha güzel
+1 yılLafın altında kalmazdım elbet. Bende onu rezil ederdim :)
01 Yorumla- +1 yıl
Hahaha güzel😄
"Ortamdakilere yavşamak için beni küçük düşürmeye çalışıyorsun ya işte sen küçük insansın ve burada ki insanlar senin yüzüne dahi bakmaz" derim. Ama yüksek sesle.
Sonrada oradan ayrılırım.01 Yorumla- +1 yıl
Vauvv 😄😄 fena 😄
Uğraşamam ben yahu o değilde ilgi çekmek için beni ezmeye çalışacak kadar ahmak biriyle niye takılıyorum ben yahu doğrusu normalde zaten paso birbirmizi eziyoruz ama eğlencesine o :D
02 Yorumla- +1 yıl
😂 😂 süpersin 😂
+1 yılYerin dibine sokarım, o ne biçim arkadaş ki arkadaşını egosu için kullanacak.
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
arkadaşlığımdan men ederdim onu zinhar yanıma yaklaşamazdı
01 Yorumla- +1 yıl
En güzeli uzak durmak böyle insanlardan ☺
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılen yakın arkadas oyle olmaz... verdıgınız degerı tekrar gozden gecırmenız gerekir..
01 Yorumla- +1 yıl
Haklısınız teşekkürler 😊
+1 yılOrtamda kafasını vurabileceğim ne varsa indiririm ensesinden tutup suradına :) daha önce geldi başıma biliyorum kötü bir his
02 Yorumla- +1 yıl
Ooo fenasın 😂
- +1 yıl
Heer daim
Kendini acilen toplaması gerektiğini yüzüne 'çat' diye çarpan dolaylı sözler söyler, kızgınlığımı ses tonumla ifade ederdim
01 Yorumla- +1 yıl
En iyisi
+1 yılArtık yakın arkadaşım olmaz. Gerçi arkadaşımda olmaz o saatten sonra lafı giydirir kendi hesabımı oder kalkarım.
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
Onu yapan bır arkadasım vardı ama en yakın arkadasım deıldı kac kere uyardım dınlemedı en son bende bir köşeye çektım baktım gözleri doldu ağlıcak gibi oldu özür falan diledi bıraktım kanks
03 Yorumla- +1 yıl
Bıraktım derken arkadaşlığını mı kestin
- +1 yıl
Ha ben de neyi bıraktı diyorum 😄 Anladım kanks kısmet😄
+1 yılKelimelerimle tekme tokat dalarım.
Kimseyi basamak olarak kullanmam.
Kimsenin de basamagi olmam...02 Yorumla- +1 yıl
Vauvv 😄
- +1 yıl
Bazen çok kırıcı konuşabiliyorum.
Dedimlerimi de yaparım yani
Of onu çok pis rencide ederim insan içine çıkamaz hale getiririm ^^
01 Yorumla- +1 yıl
Bak sen😄
+1 yılAmy cigim agzimi bozucam bende onu it in totsuna sokar sokar cikartirim 😂😂😂😂
02 Yorumla- +1 yıl
Hahaha bak ya 😂
- +1 yıl
Ama napim hak ediyo alcak zenci 😂😂
+1 yılArkadaş maskesi ardına gizlenmiş zavallıcık..
Anında silerim.01 Yorumla- +1 yıl
En güzeli ☺
+1 yılsen ne diyon ulann itoğlu der ensesine yapıştırırım 1 tane
01 Yorumla- +1 yıl
Yaparsın sen 😂
Aile & Toplum konusunda 692 cevap paylaştı. Kimsenin hoşuna gitmez bu uygun zaman ve yerde konuşup durumu açıklayıp tekrarlanmamasını istemek lazım
01 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum
@KirmiiziOjemm oyle biri varsa cagir sacini basini yollalim okul cikisi :D
Yapmam, kimseye'de prim vermem..01 Yorumla- +1 yıl
Süpersin😂
+1 yılHenüz cesaret edemiyorlar ne yazık ki... Direkt kontra ile cevabı yapıştırıyorum artistliği içine kaçıyor : ) Benimle uğraşandan lafımı esirgemem.
05 Yorumla- +1 yıl
Vauv korktum 1
- +1 yıl
1 ne ya😂
- +1 yıl
Korkulacak birşey yok : ) İnsanların kusurlarıyla dalga geçmeyi sevmem. Benimde kusurlarımla dalga geçilmesini sevmem. Bu yüzden herkes haddini bilmeli. Haddini, Rus uçağının sınırlarımızı aşması gibi aşanı sözlerimle vururum.
- +1 yıl
Süper :))))
- +1 yıl
: ) Eyvallah
+1 yılBozuntuya vermem. Yalniz kaldigimizda sozlerinin beni rahatsz ettigini soylerim. anlamazsa mesafemi koyarim. Adimi dahi anma hakkini kaybwder
01 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı bir davranış
+1 yılHer halde atağa geçerim ! Eğer beni rencide etmeye başlamışsa arkadaşlığımız zaten bitmiş demektir
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel teşekkür ederim
+1 yılOracıkta bütün pisliğini dökerim ortaya rezil ederim onu
02 Yorumla- +1 yıl
Vuu korkulur senden 😂😂
- +1 yıl
Hehehe 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılBen de onu rencide ederim. Kimse beni rencide edemez.
02 Yorumla- +1 yıl
Kır ağzını burnunu 😂
- +1 yıl
Aynen kankaa :D
Aile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Yapamaz 😊 dostluğumuz kuvvetlidir hayatta yapmaz 😊
02 Yorumla- +1 yıl
Güzel ☺ ☺
Aile & Toplum konusunda 399 cevap paylaştı. Beni bilen biliyor ezmeye çalışsa ne olur iplemem zaten :)
01 Yorumla- +1 yıl
Umursamazsın yani güzelmiş😂
+1 yılÖyle bir bozarimki onu orada ağzını acamaz kalkar giderim ardından.
01 Yorumla- +1 yıl
Aynı ben 😂
Rencide geçirmezim ben. Açıkça söylerim sıkıntın ne hayırdır diye.
03 Yorumla- +1 yıl
Ondan sonra bir kafa atardın 😂😂
- +1 yıl
:)))
Aile & Toplum konusunda 640 cevap paylaştı. Sessiz bir şekilde uyarirdim, ama hala devam edecek olursa bu sefer tepkim kötü olurdu sonrada ordan kalkar giderdim bir daha da arkadaşlık etmezdim
02 Yorumla- +1 yıl
Aynı benn😄
+1 yılHiç kimse benim hakkımda saçma elestiri yorum yapamaz yapmadida zaten beni taniyan biri buna cürret edemez o hakkı kimseye tanımıyorum çunki
02 Yorumla- +1 yıl
Vauv korkulur yani 😂
- +1 yıl
Herkes böyle saygı cercevesinde olmalı 😄
+1 yılBen öyle arkadaş seçmem taşımam yanımda kusurlarım olabilir ama malzeme yaptırmam hele ki misilleme falan uğraşmam
01 Yorumla- +1 yıl
Harika
Gizli Üye(30-35)+1 yıldünyanın en temiz kalpli kızı en yakın arkadaşım.. öyle bişey yapmayacağına eminim
01 Yorumla- +1 yıl
Süper
+1 yılDeğer verdiğim bir insan ise sonra güzelce konuşurum.
01 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı teşekkürler
- Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılEn yakın arkadaşım kalmayı nasıl başarmış ki.
öyle aciz insanlar ile en yakın arkadaş olmam ben.01 Yorumla- +1 yıl
En iyisi
- Devamını Gör (97)
Devamını Gör(142)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > En yakın arkadaşınız sizi başkalarının yanında rencide etse ne yaparsınız?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar