Amerikaya gidip orda yaşamak, zencilerle kanka olup "yeahh man"demek istermiydiniz?

hahahah.::D amerikada yaşamak yeahh man demek, orda çalışmak türkiyeye gelip amerikada yaşıyom hıh! die konuşmak hava atmak arkadaşlarına filan.. bunları istermiydin?
evet isterdim dostum.. yeahh maan!
aman istemezdim ben burada mutluyum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Amerikaya gidip orda yaşamak, zencilerle kanka olup "yeahh man"demek istermiydiniz?
Cevapla