Çok yalnız hissediyorum ve sanki herkes bana düşmanmış gibi geliyor. Ne yapmalıyım?

Kendimi çok yalnız hissediyorum. Değersiz işe yaramaz bir şey gibi. Nasıl anlatılır bilmiyorum. Sanki herkes bana düşman ve bir kıza aşık oldum. Bu benim daha da içe kapammama neden oldu. Ne yapabilirim bilmiyorum. Ağlamak istiyorum ağlayamıyorum.
Çok yalnız hissediyorum ve sanki herkes bana düşmanmış gibi geliyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla