'Keşke hiç tanımasaydım' dediğiniz insanlar oldu mu?

Maalesef bazı insanlar hiç tanıdığın gibi kalmıyor...

Maalesef bazı insanlar hiç tanıdığın gibi kalmıyor...

Tabiki. 11 ay eline dahi dokunmadığım o eski kişi demeye ağzımın varmadığı varlık. Senin suratına bakılacak insan sıfatı yok, ben sen ailen zengin diye yanında durdum diyen varlık. Keşke hiç olmasaydı diyorum
Keşke tanımasaydım dediğim hiç kimse olmadı benim. Keşke beni tanımasına izin vermeseydim” dediklerim oldu..
Teşekkür ederim.
Hayattaki bazı hislerimi gereksiz insanlar için harcadığımı anladığımda keşke tanımasaydım demiştim evet.
aynen keske tanimasaydim iyki tanimisim ilk kez hiss etdirdiyi duygular
Cevap
34Cevap
Keşke tanımasaydım seni
Omuzlarıma bu kadar yük binmezdi o zaman
Gözlerim ağlamayı bilmezdi
O kadar sık kalbim çarpmazdı böyle delicesine,
Oldu. Kendimden ittim durdum o yakınlaştı tam güvendim o itti neden kimse ilk anda kimseye şap şup olmaz test eder ışık varma kıpırdama var mı ona bakar ben liseli çağlarını çoktan geçtim ne istediğimi bildiğim zamandayım neyse o, üzülsün ☺
iyi ki tanımışım hepsini. yoksa ayırt edemezdim. bu kadar tecrübe edinemezdim.
Oldu malesef :( :(
çok oldu da. Tanınıyor işte. Hepsi çok şey alıp götürüyor insanlardan. ama hayatı öğreniyorsun keşke hiç öğrenmeymişim de diyorsun
kesinlikle oldu nalet olsun dedim kendi kendime çogu zaman
olmadı mesafe koydum hep hayat keşkler ustune kuruluyorsa orda sende sorun var demektir.
Tanimasaymisim dedigim insanlar oldu ama iyikide onlarida tanimisim su anki su duruma gelmemi saglayan ders cikardigim insanlar onlar.
Gençliğimin en güzel 6 yılını çalan insan seni hiç affetmiyorum. Keşke hiç tanımasaydım.
Olmadı iyiki hepsini tanımışm ki.. İnsanlarn ne olduğnu daha iyi anlıyrsn
Bazen tanımasaydım daha mı iyi olurdu dıyorm ama öyle dersemde geçirdiğimiz güzel günlere haksızlık etmış olurum.
Yok denecek kadar az tanımak istemeyecegim kişiyle zaten tanismamisimdir. Bu şansı vermem
O değil de.. Keşke hiç yatmasaydım dediğim kadınlar oldu..
Keşke hiç doğmasaydım. Bu yeterlidir diye düşünüyorum.
çok fazla oldu hala daha var ama eskiye nazaran sayısı daha az galiba
Var 7 senemizi hiçe sayıp cekip giden Onu keşke tanimasaydim...
Keşke demeyi sevmiyorum ben. Her insan bir şeyler öğretir ben iyiki diyorum iyiki tanımışım
Mecbur kalmasaydim yüzünü bile görmek istemediğim kişi babam..
Elbet var ama sınırlı bir kaç kişi ve daha da pişman olmamak adına iletişim kurmuyorum kendileriyle. Benimde bir çöp kutum var.
Kimseyi tanımadığım bı yere gidip kimseyle tanışmak istemiyorum
Hiç Öyle Bir Düşüncem Olmadı Zira Hata Yapanı Yaptığına 1000 Pişman Ederim.
Yok yaa olmadi heralde severm insanlari
Oldu, halada pişmanım.
Bir Alay kadar vardir.. :)
Evet oldu... keşkee...
tanıyıp ta ne mal olduğunu bilmek de marifet bence
@slashing1907 seni tanıdığım güne lanet olsun :D
aS:DAS:DSA: u la n
tebessüm etmedim -
Evet , oldu.
Valla var kurtulamıyorum off off :(
Olmaz olur mu. oldu tabi
Oldu maalesef,5 kişi dağa kaldırsın inşallah
Bazı insanlarıda tanıyana kadar seviyorum.
Çok şükür ki daha olmadı
Evet oldu benim de çoğu insan gibi.
Oldu maalesef.
Evet oldu
Soru mu len bu?
eski sevgilim. erken geliyordu şerefsiz.
oldu
Oldu
Evet oldu :(
Çok.
Dolar elbet
keşke tanımasaydım
Babam dedim ben
oldu. s
Malasef oldu
Evet oldu öyle biri
Yess
oldu malesef :D
malesef oldu
Çok oldu
evet oldu
evet 1 kişi oldu
Oldu
Öyle biri vardı
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar