Büyüklerin yanında sigara içmek saygısızlık mı?

Selam arkadaşlar..

Büyüklerin yanında sigara içmenin saygısızlık olduğunu düşünmüyorum fakat ne hikmetse bazıları sigara kullandıkları halde yok teyze ben kullanmıyorum diyip içmiyorlar bende içtimi çok tuhaf bişeymiş gibi ai nasıl öyle annenin yanında sigara içebiliyorsun diye bide konuşuyorlar sizce sigarayla saygı olurmu ?n sigaranın ne saygısızlığı olabilirki ?
Büyüklerin yanında sigara içmek saygısızlık mı?
Cevapla