Ne çok uzun zaman oldu, ne de çok kısa... Belki yakın belki de bir o kadar da uzaktı. Konuşuldu, anlaşıldı, paylaşıldı ve ortak bir karar kılındı.
Güzelliğin Laneti vardı!

Nerede, ne zaman ve nasıl olduğunun aslında o kadar da önemi yok. Fazlasıyla çekici ve alabildiğine güzel bir kadınla "güzelliğin laneti" üzerine kısa ama manidar bir sohbette bulunmuştuk. Olayın psikolojik yönüyle ilgilendiğim için kendisini rahatsız etmeden kısa sürede karşılıklı düşüncelerimizi paylaşma fırsatı bulduk.
Bir vakitler Michelle Pfeiffer ile ilgili kısa ve öz bir yazı okumuştum. Şöyle diyordu kendisi:
"İnsanlar bana sadece güzel olduğum için saygı duyuyor."
Tam da neşterin keskin ucuydu bu! Çevremizde gördüğümüz, tanıdığımız, tanıdığımızı sandığımız, konuştuğumuz veya konuşamadığımız ve belki de konuşmaya cesaret gösteremediğimiz "fazla güzel" kadınların kalıplaşmış serzenişiydi bu...

Gittikleri her ortamda kimi zaman kaçamak bakışların kimi zaman da rahatsız edici göz gezdirmelerin, fısıldaşmaların, kirli sırıtmaların odak noktası haline gelen "fazla güzel" kadınların veya genç kızların yaşadığı bu psikolojik bombardıman üzerine o kişiye şunu sormuştum:
"- Bu size ne hissettiriyor?"
Yanıt kısa ama anlamlıydı.
"Sıkılıyorum, sırf güzel olduğum için bu hallerini görmekten sıkılıyorum."
Şimdi, soru şu:
Güzelliğin laneti olduğuna inanıyor musunuz? Ve bununla birlikte çevrenizi saran erkeklerin sırf güzel olduğunuz için size gösterdikleri ilgiden şikayetçi misiniz?
Son olarak, bu olayla alakalı kısa bir anınızı paylaşır mısınız?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar