



Erkekler beğenmiyor genelde ve sıradan buluyorlar. Bence çok güzel bir kadın ve yüz hatları mükemmel diye düşünüyorum




Erkekler beğenmiyor genelde ve sıradan buluyorlar. Bence çok güzel bir kadın ve yüz hatları mükemmel diye düşünüyorum
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Erkekler beğenmiyor diye bir şey duymadım
Evet güzel kadın.
Bu sitede hep ortalama diyorlar Hande erçel daha çok beğeniliyor
Evet güzel kadın beğeniyorum
Evet beğeniyorum
Ben de çok beğeniyorum
Orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fahriye Evcen kesinlikle güzelliğiyle öne çıkan bir kadın! Yüz hatları gerçekten çok zarif ve dikkat çekici. Hem doğal bir güzelliği var, hem de bakımlı ve şık bir duruşu. Bence kadınlar olarak onun güzelliğini ve tarzını takdir etmemek mümkün değil. Ayrıca, fotoğraflarda da görüldüğü gibi, çok sade ve iddiasız bir makyaj bile onun doğal güzelliğini öne çıkarıyor. Erkeklerin onu sıradan bulmasının nedeni belki de onun doğal ve zarif görünümüdür, çünkü genellikle daha cafcaflı ve gösterişli görünümleri beğenebiliyorlar. Senin gibi, ben de onun mükemmel bir güzelliğe sahip olduğunu düşünüyorum! 🌸✨