Mevsim kış lakin insanın iklimi içinde... Siz hangi mevsim, hangi iklimdesiniz?

Üşümek için kışa, neşelenmek için yaza, hüzünlenmek için sonbahara gerek yok. iklim insanın içinde demişler... tropikal ile karasal arası gidip geliyorum 😒bu ara ayarım yok...

Mevsim kış lakin insanın iklimi içinde...Siz hangi mevsim, hangi iklimdesiniz?


Mevsim kış lakin insanın iklimi içinde... Siz hangi mevsim, hangi iklimdesiniz?
Cevapla