Üşümek için kışa, neşelenmek için yaza, hüzünlenmek için sonbahara gerek yok. iklim insanın içinde demişler... tropikal ile karasal arası gidip geliyorum 😒bu ara ayarım yok...
Mevsim kış lakin insanın iklimi içinde... Siz hangi mevsim, hangi iklimdesiniz?
Bahsettiğiniz gibi her mevsimden var içimizde. Bu sabah pek de havamda uyanmadım. Kötü bir şey yok ama nedense neşeli değildim. Bu döneme sonbahar diyelim. Öğlen yemeğini yedikten sonra keyfim yerine gelmeye başladı. Sanırım bu da ilkbaharı yaşamak olsa gerek. Kış olmasın. Sevmiyorum soğuğu, karanlığı, eve hapis olmayı. Ben daha çok yaz aylarını seviyorum. Neşe, eğlence, güneş, sıcak, deniz, tatil gibi hep olumlu duyguları barındıran, insana mutluluk veren dönemleri seviyorum. Sonuç olarak hepimiz 4 mevsimiz. Bir anımız diğerini tutmaz. O yüzden 4 mevsimi dinleyelim.
Çok güzel yorumlamışsınız :-) ve çok severim vivaldiyi özellikle de dört mevsimi :-) teşekkür ederim... bende size çok sevdiğim moonlight sonata armağan ediyorum :-) https://youtube.com/watch?v=ymr7JQupPvw
Aslında Barok müziği pek sevmem ama 4 mevsimde anlatılan hikaye çok hoşuma gider. Özellikle çobanın sürüsüyle fırtınaya yakalanmasının anlatıldığı kısım harikadır. İyi bir keman virtüözünden dinlediğimde gözlerimi kapar ve o sahneyi canlandırırım kafamda.
Moonlight Sonata tabi ki çok güzel. Tarihteki yerini çoktan almış bir sanat eseri ama ben yaz aylarını sevdiğim için farklı bir eseri paylaşmak isterim.
Ben her mevsimi seviyorum ve her mevsimin ruhunu dibine kadar yaşamak insanı gerçekten yeniliyor... Video kullanılmıyor diyor :-/yine de teşekkür ederim... https://youtube.com/watch?v=rdptCicZZkI
Çünkü siz mevsimleri değil, mevsimlerin size hissettirdiklerini seviyorsunuz. Mevsimlerin üzerinizde yansıması hoşunuza gidiyor. Haksız mıyım? Sizi anlıyorum çünkü ben de böyle hissediyorum. Bir cismin değeri manevi anlamıyla ölçülür. Paylaştığınız yine güzel bir eserdi. Madem yakın çağa geldik o zaman büyük bir ustayla yaz diyelim ;
Elbette öyle... Teşekkür ederim :-) bir saatte dört mevsimin de hakkını verdiğim zamanlar oluyor... Ben duygu derinliğine inmeyi seviyorum... https://youtube.com/watch?v=UUxl7LYzQ9c
Rica ederim. Bir saatte 4 mevsimin hakkını vermek? O da çok ama. Hepsi bir arada. O kadar uçları yaşamak istemem. İnsan doyasıya yaşamalı. Mutluluk uzun sürmeli. Biraz önce gülerken hemen akabinde sinirlenmek yorucu olur. Lakin tam da bu duruma göre bir şarkım var. 17 Dakika da bir hayat hikayesi ;
Doğumdan ölüme kadar. Yaşamın coşkusundan ölümün sessizliğine kadar hepsi. Bir konserde dinledim ilk defa. Daha önce nasıl da kaçırmışım diye üzülmüştüm.
Bu videoda açılmadı :-/ bende şimdi dinleyemedigime üzüldüm... bir saatte o kadar duygu geçişi çok nadirdir abartı gibi görünse de... onu da yaşamak beni silkeliyor rutinlikten... mutluluk güzeldir lakin her an aynı tonda kalmıyor...
Rutinden ve motonoluktan sıkılmak? Haklısınız. İnsanın ruhunu köreltecek türden. Fakat siz bunlara neden yakalanıyorsunuz ki? Hayatın koşuşturmacısı ve temposu yetersiz mi gerçekten?
Siz rutinden sıkılmıyor musunuz? keza insanız aciziz sıkılmaya pek musaitiz... Bazen koşuşturmaca yetersiz kalıyor... rutin içinde atalete yakalanıp kalıyorsunuz ister istemez...
Bazen düşünmüyor değilim :-/ fakat yine de şükrediyorum... hobilerim var onlarda rutine bindi :-/ bir çok düşüncem var aslında fakat düşündüklerimi gerçekleştirmek için o ataleti kıramıyorum...
Günaydın, Umarım cuma gününün mutluluğu size de ulaşmıştır. Hobiler rutine bindiyse anlamlarını kaybettiler demektir. Yeni bir şeyler bulma zamanıdır. Belki de aradığınız şeyi bulamamışsınızdır? Bu son yazdığım cümle bana bir şarkı sözünü hatırlattı.
Cuma gününün mutluluğu. Teşekkür ederim. İyiyim. Ya siz nasılsınız bu sabah? Umarım gününüz güzel geçiyordur. İltifatınız için teşekkür ederim. Kibarlığınızla fark yaratıyorsunuz. Neler yaptınız, neler yapmayı planlıyorsunuz dinlemeyi isterim. "Yenilicem" Yenilmeyin, bu yolda galip gelin :) Yenileyeceğinizi anlıyorum. Bugün geyik modum açık. Bu neşem de şarkılara yansıyor ; https://www.youtube.com/watch?v=10qLYy6hiFQ
Teşekkür ederim iyiyim :-) zarafet konusunda karşılıklı adımlaşıyoruz... Bu konuda müteşekkirim... günü güzelleştiren güzel düşünmek güzel hissetmek güzel kalmak... umutluyum yarınlara dair... kütüphaneye gidip günlerce kitap okumak istiyorum... Bu ara okuma açlığım çok ısrarcı... spor yapmak istiyorum... yürüyüş kesmiyor... bir şiire ilham olmak istiyorum :-) bu duygu derinliği ancak bu işe yarar :-)
Ben de sizin gibi düşünüyorum. Umudun hiç bir zaman kaybedilmemesi gerek. Umut bizi yenilgiden koruyan en son dayanağımızdır. Kitap okuma isteğiniz için ne söylenebilir ki. Yürüyüşten fazlasını yapabilirsiniz elbette. Hangi şehirde yaşadığınızı bilemiyorum ama yüzmekten tenis oynamaya kadar bir çok imkan var. Şiire ilham olmak? O çok iddialı bir durum işte. Onun sorumluluğunu sizin isminizi kalbinde taşıyan adam yüklenmeli. Bu konuya yanıt vermesi gereken adres belli.
Elbette biliyorum :-) Siz neler yapmayı istiyorsunuz sorusunu yöneltince içimden geleni yazdım :-) teşekkür ederim sohbetiniz için :-) güzel keyifli bir hafta sonu dilerim...
üşüyorum ya buranında huzurunu kaçırırmısım simdi ahahahahha :D ya genelde hep memnuniyetsiz oluyorum sopuk zaten uff hıı tamam hadi eve gidelim üşüyorum sdjkhdfjkhjaskhds
bazen sonbahar bazen kışı yaşıyor yüregim.. yapraklar dökülüyor üzerinde yürüyorum istemsizce.. sonra bir soguk.. donuyorum.. kendime sarılıp ısınamıyorum da.. karlar fırtınalar boranlar.. öldürebilir ama öldürmüyor süründürüyor şimdilik..
Her gecenin bir sabahı olduğu gibi her sabahın da bir akşamı vardır. Dağları aşmak istiyorsan önce dibine inmesini bilecesun, ondan sora tabanlaru yağlayu verecesun.
Soğuklukla alâkalı değil bu yazı severim ama sıcağı sevmem (değişik bir söylem oldu :D ) Ama içimde o cıvıl cıvıllık kalmadı her geçen gün yalnızlaşıyorum gibi kışlaşıyorum gibi iyice kıştlaşnıyorum gibi :S
En İyi Cevaplar