Saf olmadığı halde saf gibi davranmak bir sorun mu psikolojide bunun ismi var mı?

Yani ben bunu çok yapıyorum küçüklüğümden beri. Misal her üstümle konuşurken bunu yaparım. Tiptede bir sevimlilik olduğu için bayılırlar not verirler vs.
Halısaha maçında çok yaparım, bu sayede çok kolay adam geçerim.
Yeni tanıştığım insanlara çok yaparım, bu sayede çok güvenirler.(güvenilmez değilim bu arada)

Yani insanların yüzde 90una böyle davranıyorum. Tek benim kendi kişiliğimi bilen en yakın arkadaşım olur ki bu dönem dönem değişir her iki senede bir diyebilirim. Birde annem ve babam ve kardeşim.

Ve ayrıca asıl amacım bunu insanları kırmamak.
Saf olmadığı halde saf gibi davranmak bir sorun mu psikolojide bunun ismi var mı?
Cevapla