Yani ben bunu çok yapıyorum küçüklüğümden beri. Misal her üstümle konuşurken bunu yaparım. Tiptede bir sevimlilik olduğu için bayılırlar not verirler vs.
Halısaha maçında çok yaparım, bu sayede çok kolay adam geçerim.
Yeni tanıştığım insanlara çok yaparım, bu sayede çok güvenirler.(güvenilmez değilim bu arada)
Yani insanların yüzde 90una böyle davranıyorum. Tek benim kendi kişiliğimi bilen en yakın arkadaşım olur ki bu dönem dönem değişir her iki senede bir diyebilirim. Birde annem ve babam ve kardeşim.
Ve ayrıca asıl amacım bunu insanları kırmamak.
Halısaha maçında çok yaparım, bu sayede çok kolay adam geçerim.
Yeni tanıştığım insanlara çok yaparım, bu sayede çok güvenirler.(güvenilmez değilim bu arada)
Yani insanların yüzde 90una böyle davranıyorum. Tek benim kendi kişiliğimi bilen en yakın arkadaşım olur ki bu dönem dönem değişir her iki senede bir diyebilirim. Birde annem ve babam ve kardeşim.
Ve ayrıca asıl amacım bunu insanları kırmamak.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Olabilir bende öyleyim. Hatta bazen kendim bile inanıyorum gerçekten saf olduğuma.😃
bence var bu büyük bir sorun ne demiş mevlana ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol