• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Deli gibi sevmek ruhumuzda var mı? Sevince akıl yitirenlerden misiniz?

Nilay-Ada
Nilay-Ada Takip Et
Xper 7 Yaş: 41
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor

Deli gibi sevmek ruhumuzda var mı? Sevince akıl yitirenlerden misiniz?


Deli gibi sevmek ruhumuzda var mı? Sevince akıl yitirenlerden misiniz?
Cevapla
Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Fiheng
    Fiheng Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43 , eic 71%
    +1 yıl

    Sevmek, gönülden gelir. Bencilce egodan benlikten değil. özü budur. Bu nedenle tam tealimiyetle gönülden sonsuza dek sevmeyi başarmalı insan. Sevmek aslında gönlümüzde can bulan melekvari bir mutlak güzelliği karşımızda kısmen da olsa bulanilmektir. Özünde insan bu sayede sever. Kainattaki her şeyin özü içimizdedir. Dışardaki yansıması ile içimizdekini aydınlatır farkına varır ve severiz. Ben sürekli sonsuza kadar bağlandığım dostluklar ia can verdim. Sevgili bilemeden herkesi gönülden sevmek güdüsü nde olunca insanca sevemedim. Bu sayede sonsuz sevgiyi yani gönlün hakikatini aradım. Akılalmaz değil mi?

    1
    13 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Gönülden sevmek güzel... çünkü hiçbirini sahiplenmeden seviyorsun...

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Ama zor. Çünkü her canlı sevgşye muhtaçtır. Bencilce seversen kolayca bencil sevgiler bulursun. Ama gönülden sevince gönüller pek keşfedilmemiş olduğundan gönül yolundaki korkularla cevap buluyorsun. daha bir yalnız kalıyorsun. Belkş bu sayede saf kalmak mümkün. Ya zorluklara rağmen ilerliyorsun ya da pes ediyorsun. Öyle ki çalıştığım kalabalık ortamda herkese sapıkça yaklaşan cinael unsurlarla laf eden espri yapan birilerine sarılıp sevgi sunanlar senin 2m uzağından kaçarak geçiyorlar. Lakin bir sonuca vardım. Nasıl ki gönlğ olduğu gibi değil hayalvari tasvirler ile benzeterek algılayabilirsek gönülden sevdiğimizde de aslında içimizdeki o algıyı sever ama o algının özünü taşıdığı için de o gönğl sahibine değer ve sevgi ile özlem duyarsınız. Şefkat duyarsınız.. bir de övgü ve takdir beklersiniz...

      Zor olan bir şey de hrm gönülden hrm bencilce/insanca sevmek esasında mükemmel değildir. Karıştırınca saflık bozulr. Saf gönülden tam tealimiyelitle seversen artık sahiplenemezsin.

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Sevgş sonsuzluktur. Sahiplenmezsin çünkü mutlak bir güven ve teslimiyet vardır. oysa ki tek taraflı gönülden sevince ama gönül sahibi insanca/kötü anlarsa için kirleniyor korku doluyor. Ne yapmalı. Herkesi gönülden seviyorsun artık insanca sevemediğin için ama hep uzaklaşılıyor yalnız kalıyorsun. Karşılıksız gönülden sevmek güzel ama esasında güneş misali gönlüyle her daim ışık saçtığı için güzel. Dostça. Uzakta dahi olsa. Ama kötü bilinmek. Zor olan insanoğlunun gönlünün gördüğü güzellikleri kendisinin korkuyla karşılayıp dışlaması. Yani ordaki sahiplenmek kavramı aslında sahipkenmeye gerek olmadığıdır. Sen hayatı gönülden seversin. O da. Gönüller bir olunca hayatın parçası olarak birbirinizi sevmiş olursunuz. Ama sahip çıkıp gönlündeki tebessümü kim korur. Gönüller bir dir. Çünkü aynı tohumdan türer hayatın anlam ve hakikatini, ruhunu taşır.

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Çok dolmuşum yavv ;)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Güzel anlatmışsın... güneş ısıtmaktan ve ışık saçmaktan yorulmaz... sevmek kişiye özel değildir...

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Sevmek diye bişey yoktur aslında. Sevgi sonsuz/kusursuzluktur. Sonsuz bir düzenin içindeyiz. Ve bu düzenin içinde bir çiçek gibi anlamımızı yaşarsak ve hayatı bütün olarak seversek bir başka güzelliği de o bütünün parçası olarak görür doğal olarak bir manada birleşiriz. Bu denli derin bir felsefe gibi görünse de işin özü aksine tam bir düşüncesizlik ve saflıkla gönül ışığına engel olmadan içimizden çıkmasına müsade etmektir.

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Hoşgörün :) sizi seviyorum... Doğru olabilir mi?
      Tanımıyorum bilmiyorum. Olabilir. Çünkü sevgi bencillik hali değil taşkınlık halidir. Mısırı tavaya yığınla koyunca patlayan mısırın taşması gibi :). Ama bırak bunu ifade etmeyi bir bayana çiçek vermekten bile korkuyon. 2 erkek arkadaşın kız arkadaşıyla ve bir de bayan arkadaşı gezmeye çıktığımızda 3 buket yapıp vermiştim hepsine. Neler gelmez ki insanın başına :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Sonsuz olmasından kaynaklı sanırım derin olamayışımız...

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Sonuç:severken delilik yapmadıktan sonra deki gibi sevmek insanın ruhunda var. Bulmasını bilene

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Mısırın tencerede patlayan hali güzel benzetme taşkınlık hali için :-) hoş görüyorum elbet lakin ne ara sevdiniz :-/ siteye yeni üye olmuşsunuz :-/

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Aklı kaybetmeden deli sınırında değil dahi çizgisinde sevmek hem yürek hem akıl işidir...

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Anlatamadım. Sizi sevmem için sizin sevilesi olmanız gerekmez. bir güneş olsam siz de beni gören (muhabbetimi okuyan) ve bana bakan (cevap yazan) yani aslında arayan= ısınan aydınlanansınız. Şu halde ışığım size ulaşır.
      Anlayın lütfen doğal olan sevmek halinin kendidir. Gönül budur. Siz de beni seviyorsunuz. gönül olarak. Bu anladığınız sevgi değil. Ne demek istiyor diye bakın. Gül bahçesinde her bir gül kainatla sevgi halindedir. Sevgiyi düşünüp birbiriule muhabbet eden bir. Çiçek "ben seni de seviyorum " deyince insanca bencilce sahiplenesi demek değil. Doğaya hayata haykırdığı seviyor olma hali ışık ona da vurur da farkında değildir. Gönül her şeyi sonsuz uzaktan bilir sever. Yanlış anlamayın lütfen. Olur mu?

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Şimdi daha net anladım. ifade edemem söyleminden dolayı o ifadeleri kullanmıştım...

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    hala sokaklarda ayak izlerim ((:

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      İyiymiş :-)

      Yorumla
    • lenii
      lenii
      +1 yıl

      teşekkür ettim

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Rica ettim...

      Yorumla
  • Gayetsakinim
    Gayetsakinim Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Zarar bence. Bu saatten sonra en fazla kariyeri merkeze koyarim. Aşk olmasin demiyorum tabiki ama uğruna aklimi kaybetmem.
    Bianda olsun, hayatima girsin. Mutlu mesut hayatimiza beraber devam edelim. Artik gözümde basit, öylesine birrşey

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Haklısın... Herşeyin sağlıklı olanı ideal...

      Yorumla
  • İnciim
    İnciim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 32%
    +1 yıl

    Gerçekten Seversem Gerçektenn Severimmm :D deli manyak piskopat her türlüü bunu 1 kere yaşadım bidahada yaşıcağıma inanıorm :D

    2
    7 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Potansiyel varmış :-) o kadar kendimi kaybedecek miyim acaba :-)

      Yorumla
    • İnciim
      İnciim
      +1 yıl

      ben yaşayalı 6 sene oldu 16 yasındaydım bence insanlar küçükken daha yürekli bu sevgi konusundaa

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Sevmek yürek işi... yürek varsa yaşa bakar mı bilinmez...37 yaşında deli görmüşlüğüm var

      Yorumla
    • İnciim
      İnciim
      +1 yıl

      bzm bir akrabada varı kara sevda ya tutulmştu valla delirdi adam

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Evet arkadaşımın sevdiği kişiydi adam kızı da kendini de perişan etti :-/ sonuç ikisi de pert... mutlu olan yok...

      Yorumla
    • İnciim
      İnciim
      +1 yıl

      yalnız biz bildiği dedikoduya bağlıcaz birazdan :D

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Yok olanı anlattım ben :-) teşekkürler görüş için :-)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

7

Cevap

18

Cevap

  • KARAKULE42
    KARAKULE42 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 56
    +1 yıl

    Ben hiç böyle bir ruh görmedim. Ama hikayelerini çok duydum. Kim bir kzı için dağ deler..:)) Kim bir erkek için dag deler ya da..))) Bu tür söylemler şarkı olmaktan öteye gitmez. Çünkü bir insan ancak kendini sever.. Başkaı için sevgide sınırlı olacagını iddia ediyorum..

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Bencillik işte...

      Yorumla
    • KARAKULE42
      KARAKULE42
      +1 yıl

      O zaman bizim ruhumuzda bencilllik var

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Ben demeyen ruh kaldı mı? Sevmek "biz"olmaktan geçer... o da eski zamanlar ve şarkılarda kaldı...

      Yorumla
  • Ate_ist
    Ate_ist Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 34%
    +1 yıl

    ben hala çocuğun cevap vermesini bekliyorum karikatürde :D

    Evet çünkü sevginin tartışılmaz gerçeğini hiç bir zaman görmezden gelmedim. Aklımı yitirmem ama :)

    1
    3 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Cevap vermeye aralık bırakmayan bir sevgi türü baksana çocuk cevap veremiyor :-D akıl gidince sevginin kalitesi düşer sanıyorum...

      Yorumla
    • Ate_ist
      Ate_ist
      +1 yıl

      evet katılıyorum sana
      çünkü bencillikler ortaya çıkar

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Kesinlikle...

      Yorumla
  • Cankır
    Cankır Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Beden yemeğe ruh ise sevgiye muhtaçtır, beden açlıktan ölür, ruh sevgisizlikten ölür , her ikiside bir bütündür,

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      İşte yemeğin de sevginin de fazlası zarar...

      Yorumla
  • ares_
    ares_ Takip Et
    Yoda Yaş: 44
    +1 yıl

    sevmek sevilmek kelebek gök kuşağı çiçekler böcekler...

    bunlar aşk lobisinin uydurmaları yok böyle bişeyyyyyy

    1
    9 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Teşekkürler :-)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      img.reitix.com/.../...e-4149-8c79-be331d79d155.jpg

      bak hep bundan kaybediyorum :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Ooo ares sağlık olsun :-)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      igdirhaftayabakis.com/.../20130924__2842981220.jpg

      bide bu var ne sağlığı gömün beni :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Yalnızlık iyidir tesellisi var alır mısınız? :-)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      demin bir kamyon yıktılar yaaa artık bünye kabul etmiyor :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Hayırlısı tesellisine kaldın o zaman :-)

      Yorumla
    • ares_
      ares_
      +1 yıl

      ne yapalım onada şükür artık :) neyin hayırlısı konu neydi bu arada :)

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Bir kamyon yalnızlık tesellisine hayırlısı tesellisi yakışır dedim konu sorudan uzaklaştı biraz...

      Yorumla
  • dugusal5555
    dugusal5555 Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 719 cevap paylaştı.

    Hayatima biri girince ben hayatimdan cikiyorum 😂😂 o kadar deli divane anla işte 😂😂

    1
    7 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Oyy delisin ☺

      Yorumla
    • dugusal5555
      dugusal5555
      +1 yıl

      Herkes biraZ Delidir ama benim ki artik zıvanadan cikti 😂😂😂

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      O kadar abartma sende :-/

      Yorumla
    • dugusal5555
      dugusal5555
      +1 yıl

      Malesef elimde degil asiri saflik var hemen baglaniyorum 😂😂😂

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Kıyamam yaa :-D dikkat et...

      Yorumla
    • dugusal5555
      dugusal5555
      +1 yıl

      Dikkat etmeler neye yarar akil basta olmadiktan sonra😂

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      İşte aklın başına gelir mi dedim hakkaten gitmiş :-D

      Yorumla
  • SerKan1923
    SerKan1923 Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    Hiç Sevmedim Sevipte Aklını Yitiren Zavallıları Çok Gördüm.

    1
    4 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Yüreklere akıllı sevmeler öğretilse kimse zavallı olmaz sanırım...

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Akıl ile gönül arasındaki bağı kurabilse gönül değerleriyle bakıp aklıyla algılamasa bu acı olmaz. İşte zavallı oluyor insan. Bence zavallının anlamı farklı ama burdakinden. Çok sevip çok değer veriyoradeta sonsuz bir bağ kurup sevgimizle anlam kazanıp sevilmeyince o anlamla kendimizi de kaybediyoruz. bence gereken SEVDİKLERİMİZE AŞIRI DEĞER VE SEVGİ VERMEK DEĞİL, SEVGİMİZE SONSUZ DEĞER VERMEK GEREK. yani gönülden sevmek gerek. O vakit kaybeden de karşıdaki olur acı çeken de olsa olsa karşıdaki olur her adımda seven olatak güçleniriz.

      Yorumla
    • SerKan1923
      SerKan1923
      +1 yıl

      @Fiheng Doğrudur Ben Duygusuz Olduğum İçin Sevmek Nedir Bilmem.

      Yorumla
    • Fiheng
      Fiheng
      +1 yıl

      Ben de hissettiğimde aptal olduğum için sevmek nedir bilmem.

      Yorumla
  • capkin_kuru_fasulye
    capkin_kuru_fasulye Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl

    yoksa, karşılık bulamamayı, kaybetmeyi göze alamayacak kadar bencil misin?

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Bencil değilim...

      Yorumla
  • sosyolojis18
    sosyolojis18 Takip Et
    Bilge Yaş: 40
    +1 yıl

    Müslüm baba söylrmiyormuydu bunu yahu ;) hangimiz düşmedik kara sevdaya hangimiz sevmedik çılgınlar gibi

    1
    7 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Evet işte hep bunlar arabesk :-D

      Yorumla
    • sosyolojis18
      sosyolojis18
      +1 yıl

      seviyom la ben bu şarkıyı ama <:))) dur dinleyeyim sabah sabah :))

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Dinle dinle :-)

      Yorumla
    • sosyolojis18
      sosyolojis18
      +1 yıl

      vazgeçtim ya ce karaca açtım ben :))

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      İyi yaptın :-) keyifli dinlemeler...

      Yorumla
    • sosyolojis18
      sosyolojis18
      +1 yıl

      teşekkürlerr

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Rica ederim...

      Yorumla
  • İdilSinem
    İdilSinem Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Piskopat olurum gözüm başka bisi görmez herşeyi yapabilecek delilik var bnde 😂😂

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Delilik güzelde bir yere kadar :-D

      Yorumla
  • nikoncu
    nikoncu Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,1b cevap paylaştı.

    bir aşk uğruna kendimi kaybedecek kadar aptal olmadım.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Mantık şart haklısın...

      Yorumla
  • Proskines
    Proskines Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevince aklımı yitirecek kadar akılsız değilim açıkcası. Severim mantıklı severim.

    1
    10 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Senden beklediğim cevap...

      Yorumla
    • Proskines
      Proskines
      +1 yıl

      Benden böyle bir cevap beklediğini biliyorum : )
      Seni hiç bir zaman şaşırtmam : )

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Bir gün olsun şaşkınlık yaşamak benimde hakkım :))

      Yorumla
    • Proskines
      Proskines
      +1 yıl

      Şaşkınlık yaşamak için şaşkınlık yapman lazım : )

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      O kadar akıldan olmadım mantıkla aram oldukça iyi :))

      Yorumla
    • Proskines
      Proskines
      +1 yıl

      Mantıkla şaşırt o zaman beni :D

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Şaşırmak isteyen bendim sen değil :-D

      Yorumla
    • Proskines
      Proskines
      +1 yıl

      Şaşırmak isteyen sensin ya önce beni şaşırtman lazım ki sonra seni ben şaşırtayım : ) Demek istiyorum :))

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Bak şaşırdım şimdi:)

      Yorumla
    • Proskines
      Proskines
      +1 yıl

      Şaşırma sırası bende :D

      Yorumla
  • evlierkek38
    evlierkek38 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    bikere aklımı yitirdim bana ders oldu artk kendime sahip çıkmasını çok iyi biliyorum :)

    1
    7 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Mantıklı olmak sağlıktır...

      Yorumla
    • evlierkek38
      evlierkek38
      +1 yıl

      evet sağlık ama bu seferde sevmenin ne demek olduğunu unutuyorsun

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Dengeyi sağlamak kolay olmuyor sanırım

      Yorumla
    • evlierkek38
      evlierkek38
      +1 yıl

      böyle bir denge söz konusu bile değil

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Ya seversin ya mantıklı olursun mu demek istiyorsun

      Yorumla
    • evlierkek38
      evlierkek38
      +1 yıl

      aksine erkek le kadın arasında arkadaslık , kanka filan kesinlikle olmaz bir yerde mutlaka ya aşk ya kıskanclık ya da sevgi oluşur yani bu yönden herhangi bir şekilde denge kuranıda görmedim kurdum diyende yalan söyler adım gb eminim bir yerde bozulur

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Peki. Teşekkürler görüş için...

      Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Malesef arasira aklimizi koltuk altinda alip dolaniyoruz

    1
    0 Yorumla
  • berilhelen
    berilhelen Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    Aşık olmak delilik zaten 😊

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Değil mi :-)

      Yorumla
  • EuphratesRich1
    EuphratesRich1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 48%
    +1 yıl

    Kontrolü asla kaybetmem. Dengeli severim

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      En doğrusu bu...

      Yorumla
  • Sevgi-li-gunluk
    Sevgi-li-gunluk Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 45%
    +1 yıl

    aklını yitiren degil akıl bırakmayanım:D

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      İddialı :-)

      Yorumla
  • Wopsy_fellow
    Wopsy_fellow Takip Et
    Bilge Yaş: 36
    +1 yıl

    Kimseyi öyle sevmedim

    1
    2 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      İyi bir şey olmasa gerek zaten...

      Yorumla
    • Wopsy_fellow
      Wopsy_fellow
      +1 yıl

      Bencede 👍

      Yorumla
  • Espanol
    Espanol Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Çok garip insanlarız.

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Biraz öyleyiz...

      Yorumla
  • dumencihaydar
    dumencihaydar Takip Et
    Guru Yaş: 41
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    deliyim ben. kanatlarım var ruhumda :D

    1
    11 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Yakışır 👍

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      🤔...

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      ...

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      Nokta nokta nokta 🤔

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      !!!

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      👻👻👻👻👀.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      👣👣👣👣👣👣👀👀👀👀👀

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      🤕🤕🤕🤕🤒

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      ♦♦♦♦♦♦♦

      Yorumla
    • dumencihaydar
      dumencihaydar
      +1 yıl

      ♠️♠️♠️♠️♠️

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      ♣♣♣♣

      Yorumla
  • JunkieStyLe-
    JunkieStyLe- Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Akıl gelip gidiyor bende sanırım gel git akıllıyım

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Sağlık olsun...

      Yorumla
  • gevherahmet
    gevherahmet Takip Et
    Xper 6 Yaş: 58
    +1 yıl

    akıl yitirmeye ne gerek var hrgün sev ölümüğne sev

    1
    0 Yorumla
  • solomonkAne
    solomonkAne Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    O eski halimden eser yok şimdi

    1
    0 Yorumla
  • unhappy20ben
    unhappy20ben Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 680 cevap paylaştı.

    Evet

    1
    14 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Aklı başında sevmek zor iş mi?

      Yorumla
    • unhappy20ben
      unhappy20ben
      +1 yıl

      Seviyorsun karşılık görmüyorsun, kötü olunuyor seven. Sevilen sevildiğinin değerini bilmiyor. Akıl mı kalıyor buna?

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Yanlış kişiye verilen kıymet akılsız eder elbet...

      Yorumla
    • unhappy20ben
      unhappy20ben
      +1 yıl

      Doğrusunu da bulamıyoruz maalesef.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Nefes alıyorsak hala umut var demektir...

      Yorumla
    • unhappy20ben
      unhappy20ben
      +1 yıl

      Sen umutlu musun? Sen nasıl seviyorsun ki?

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Umudum var elbet... seversem akıldan olmam fakat dilden de sevmem... yaşayan ve yaşatılan bilir...

      Yorumla
    • unhappy20ben
      unhappy20ben
      +1 yıl

      Boşuna aşkın gözü kördür demiyorlar. Sen de ne kadar aşık olursan o kadar yaralanabilirsin.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Sevmek acısıyla tatlısıyla yürek ister... aşkın heyecanına kapılıp gözden olmaya gerek yok...

      Yorumla
    • unhappy20ben
      unhappy20ben
      +1 yıl

      Senin nasıl aşk yaşadığını merak ettim gerçekte.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Merak iyidir... lakin bu merakın giderilmesi zor... bazı şeylerin anlatılması başka duygusuyla yaşanması başka...

      Yorumla
    • unhappy20ben
      unhappy20ben
      +1 yıl

      Bence de anlatmak yetmiyor bazen. Yaşarken farklı ayrı olabiliyor. De ben eski deneyiminden sordum.

      Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Mahremiyettir anlatılmaz...

      Yorumla
    • unhappy20ben
      unhappy20ben
      +1 yıl

      Peki..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Aha ayni ben

    1
    1 Yorumla
    • Nilay-Ada
      Nilay-Ada
      +1 yıl

      Annelerde kesin var :)

      Yorumla
  • kumpirsuyu
    kumpirsuyu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    hayır

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Deli gibi sevmek ruhumuzda var mı? Sevince akıl yitirenlerden misiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Deli gibi sevmek ruhunuzda var mı? 7 cevap verildi
Bi deliye aşık olduğumuzu varsayarsak bu bizi de deli yapar mı? 67 cevap verildi
Bi deliye aşık olduğumuzu varsayarsak bu bizi de deli yapar mı? 25 cevap verildi
SEVGİLİMLE ÇOK ZIT İNSANLARIZ? 3 cevap verildi
SİZCE ABİMİN DAVRANIŞLARI YÜZÜNDEN SEVGİLİM BENDEN SOĞUR MU? 4 cevap verildi
Sevilmeden guzellesir miyiz? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨