Aslında hatadır sürekli bir şeyler ile uğraşan insanlar uğraştıkları iş her ne olursa olsun önemli bir iş yaptıkları düşüncesine kapılır. Bunun yanında dünyaya bir şey kattığını düşünen insan mutlu olabilir. meşgulseniz büyük ihtimal zamanınızı iyi kullanamıyorsunuz demektir. Herkes meşgul olabilir ama sürekli meşgul olmak sürekli bir şeyler yaptığımız anlamına gelmez stres altında meşguliyet sık kullanılan bir bahanedir ve sürekli erteleyip zamanı verimli kullanmamıza sebep olur. Sürekli meşgul olan kimse işe yaradığını hisseder ama çevresini kendini ihmal eder. Meşgul olmak sürekli zamanımızı aldığı için pek çok güzel olayı kaçırırız.
O yüzden ne rutin nede doğaçlama yaşamayı doğru bulmuyorum planlı yaşamak in iyisi bence.
Aklın iyi çalışmasını sağlamak ve boşluğu değerlendirmek için yapılan meşguliyet her zaman yararlıdır.. Hani hiç kımıldamadan yerinde kalan malzeme nasıl çürür ve örümcek ağı ile kaplanır ya insan zekası da aynı şekilde örümceklenir.. Ancak manyakça da iş koliklik halinde bulunmakta son derece zararlıdır.. Biz göreve yeni başladığımızda ''Eğlenemesini bilmeyen çalışmasını da bilmez, çalışacağınız ve eğleneceğiniz zamanı bilip değerlendirin.'' demişti bir komutanımız..
En İyi Cevaplar