Olmayacak hayalleri neden kurar insan mutlu olmak için mi nefes almak için mi?

Bazen olmayacak hayaller kurarız.. bu hayaller cok güzeldir
istedigimiz gibidir herşey
mutlu mesut bir adamız ya da kadınızdır o hayallerde
ama adı üstünde ya hayal
peki neden olmayacak hayalleri kurarız
mutlu olmak icinmi bir an bile olsa
yoksa nefes almak içinmi? hayal bile olsa



Olmayacak hayalleri neden kurar insan mutlu olmak için mi nefes almak için mi?
Cevapla