Çok sacma ama kalbim bomboş kimseyede bişey hissedemiyorum hatta okadar bunaldımkı?

çok sacma ama kalbim bomboş kimseyede bişey hissedemiyorum hatta okadar bunaldımkı hayattan bile zevk alamıyorum yorgun gibiyim güvenemiyorum insanlara sanki aşk denilen şey aslında yokmuş gibi evlenmiş tüm arkadaslarım hem problem içinde gördugum çogu ewlilik boşanıyor
bu kötu insanların yaptıgı şeylerden dolayımı acaba hislerim yok
ne mutluyum ne hislerim var okadar boş hissediyorum ki kimsenin cümleleri etkileyemiyor beni?
bıkkınlıkmı bu ya da ne yaşıyorum?
napmalıyım içimden gelerek kahkaha atmak için
ya da birine güvenebilmek için gercekten bişeyler hissetmek için
resmen depresyn bunun adı farkındayım nasıl atlatabılırım sizce?
pskiyatriyede gittim bir hap verdı yolladı sonrada gitmedim uyku düzenimde yok gece uzun bir süre uyuyamıyorum uykusuzlukdan gözlerim yansada ölece yatakda dolanıyorum?
napmalıyım bilmiyorum yaşayan varsa bir bilgi versin içi hissiz olan hata cok yapar hata yapmayım en azından.
tş ederim okuyup yorum yazanlara başınızı şişirdim allah ragzı olsun :)
Çok sacma ama kalbim bomboş kimseyede bişey hissedemiyorum hatta okadar bunaldımkı?
Cevapla