Gördüm mü boynum kırılıyo niye böyle farklılıktan mı acaba ya da ben eye roll aşığıyım :D









Ya aslında çekik gözlü olarak genellemiyorum ama her milletden güzel insan vardır. Ben çekik gözlüyüde severim yuvarlak gözlüyüde ama çekik gözlüler ayrı bir tatlı geliyo nedense :)
Çekik gözlüler itinayla beğenilir. İlk gifteki kızı ben de çok severim bu arada. Merak edenlere ismi Fei Wang.
yaaaa yapma bunuuu :D
https://i.hizliresim.com/v8b1Mr.jpg
Sen öldürüceksin heralde bugün beni :D dertlendim
https://www.kralcaps.com/media/created/qgy1hh.jpg
Hahahah 😄😄
Peki. İyi günler o zaman. :)
38.media.tumblr.com/...maw5ph5KIW1qmjdypo1_400.gif
niye bana acı çektiriyorsun canım yanıyor sanki bilerek bana işkence yapıyorsun :'(
https://i.imgur.com/0xAW6Ig.gif
ben japonlara benzeyen kizlara bayilirim cekik gozluler favorimdir kardesim ;-)
Bunlar degilde , latin melez cekik. gozluler kalp ben
Cevap
0Cevap
Benim gozlerim cok cekik herkes uzak dogulu musun yok bilmem koreli misin diyip sinirimi bozuyor
nefret ediyorum bu sorulardan ogg
:-) benim gibi begenseler bu sorunu Yaşamazsin
Çekik gözlüleri beğeniyorum
Benim çok hoşuma gidiyor ya çok tatlı
çok güzeller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar