Sesini özlediğiniz ancak gurur ve öfkenin kurbanı olup aramadığınız birisi var mı?


Sesini özlediğiniz ancak gurur ve öfkenin kurbanı olup aramadığınız birisi var mı?

uzun zaman geçmiştir aradan.. aslında pek uzun zaman geçmese bile..
insan sesini özleyince birisinin asırlar oldugunu düşünür
ne kadar zaman önce konuşmuştuk der.
eli telefonuna gider numarasını silmiştir telefondan
ama hala ezberindedir o numara
korkarak cevirir sonra tekrar iptal eder aramayı..
yanlışlıkla arasam nasıl olur diye düşünür sonra..
ya da gizlidenmi arasaydım.. diye fikir üretir..
bütün fikirler biter ama eli telefona gitmez..
sesi özlemiş olmasına ragmen gururu buna engeldir.

Sesini özlemenize ragmen sırf gururdan aramadıgınız birileri varmı?
Sesini özlediğiniz ancak gurur ve öfkenin kurbanı olup aramadığınız birisi var mı?
Cevapla