
Bazen bir insana karşı fazla bir özlem kaplar içimizi ve ona karşı konuşma isteği ilgilenme isteği duyarız ama bazen de bu duyguyu başka düşüncelerle yitiririz. Peki sizin sitede veya hayatınızda böyle biri var mı?

Bazen bir insana karşı fazla bir özlem kaplar içimizi ve ona karşı konuşma isteği ilgilenme isteği duyarız ama bazen de bu duyguyu başka düşüncelerle yitiririz. Peki sizin sitede veya hayatınızda böyle biri var mı?
Özlediğim oluyor elbette ama yükselmiyorum :d sessiz kalıp, özlememeye çalışıyorum...
Başarı oranın kaç 😂
Yüzde sıfır 🤣🤣Ona yenik düşüyorum... ühü ühüüüü😭😭 Sessizce kendimi yiyorum... Sonra yatıp zıbarıyorum Jdjdj Zıbardığımdada onu görüyorum onun güzel kahverengi gözlerini, sevimli gülümsemesini...:d
Ah ah seven hep üzülür 😢
Kesinlikle...:d bende bu durumda yokmuş gibi davranıyorum, hayatıma olduğu gibi devam ediyorum işte...:)
Teşekkür ederim 😊
Yok o şerefe nail değil kimse 😂😂
Vay vay vay 😂
Gözlük olacaktı şuralarda 😎😎 hahahahajsjxj
Helal sana 😇 havandan geçilmiyor şu an 😂
Ahsjsjdkdkdk abartma sende
Gözlük son noktaydı 😂
Zirvede bıraktım hahahahshshs
Bence de 😎
Teşekkürler 🌸🌸
Rica ederim 😇
Cevap
8Cevap
Kimseyi özlemiyorum da kimseye yükselmiyorum da.. Henüz kalibrasyonuma yakın bir şahsiyet zuhur etmedi.. :))
Şükür bugünümüze 😂
Sitede değil ama var yıllardır hayatımda varmış gibi yapıp duran biri var, bi var bi yok değişik bişi.
Bu biraz sıkıntılı bak
Evet sıkıntılı 🤷♀️
Çok özlediğim biri var. İki ayrı dünya gibiyiz şimdi.
En acısı da sevmek ama ayrı olmak… geçmiş olsun
Olabilir de olmayabilir de bunu bilemezsin mesela😂
Şimdi sen soruya yanıt mı verdin 😂
Evet😂
Çok politik ama 😂
Bazen öyle olmak gerekir😁
Ama bir yanıt ver olmaz böyle kaçamak 😂
Emin değilim 😁
Kıvırma artık 😂
Kıvırmakla alakası yok benim o mevzular karışık😂
Hangimizinki düz 😂
Benimki biraz sıradışı😁 o yüzden emin değilim dedim ve ciddiyim
Tamam tamam bir şey demedim 😂
Olsa ne yazar melek olup kanatlansa da kabul etmem onu artık 😒
Seviyorsan ve büyük bit hata yoksa bence yaz…
İmkansız hevesim inancım kalmadı
Onu sen biliyorsun tabiki..
var ve benden uzakta. duygularımı tam olarak ona kelimelerle ifasde edemiyorum. İma ediyorum ama o bana anlamamazlıktan geliyor.
Geçmişte olanlardan özlediğim yok. S*ktirip gitsinler amann
Özlemenin nasıl bir his olduğunu hatırlamıyorum, özlemeyi özledim sanırım.
Yok öyle biri öldü
Aynı durumdayız..
Dostlar sağolsun
Aynen kardeşim eyvallah
Ara sıra değil ki jxjsjs hep hep
Ne çektin be 😂
Hayır öyle birisi yok
Özlediğim biri yok..
Ara sıra değil sürekli var
Özlediğim doğrudur ama hissiyat olmuyor artık
Yok öyle biri
Özlediğim birisi yok.
Sadece rahmetli anneannem dedemi özledim
Var mert fırat 😋😋
Haydaaa o nerden çıktı 😂
Allah sana mı bağışlasın o zaman 😂
Allahım nasıl dualar 😂😂
Olmaz mı
Hayırlı olsun 😂
maalesef
ben de bilmiyorum
Hiç yok
Gamze 😭
Yoooğğk
Maalesef
Hayır
Ne mutlu sana 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar