Bir kız olarak yakın bir kız arkadaşıma bağlandım ne yapabilirim?

Soru da dediğim gibi ; bir kızım ve kız arkadaşıma bağlandım. Takıntı haline getirdim. Benim en yakın arkadaşım olsun başka kimseyle yakın olmasın vs vs hep bu düşüncedeyim kimseyle paylaşmak istemiyorum bu yüzden takıntı haline getirdim çok bağlandım ne yapabilirim bilmiyorum? Hiç birine karşı takıntı bağlanmak vs vs oldu mu acaba?
Bir kız olarak yakın bir kız arkadaşıma bağlandım ne yapabilirim?
Cevapla