Okulu fazla kafaya takmak iyi mi sizce?

Düşük not aldığım zaman kafama takıyorum. Hemen pes ediyorum. Yani habire ya başaramazsam ya edemezsem korkuları var...
Okulu fazla kafaya takmak iyi mi sizce?
Cevapla