Sülük gibi yapışkan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Eskiden hep merak ederdim. Benimde peşimi bırakmayan delice seven biri olsa derdim. Demez olaydım biri Şu an illallah ettirdi. Sen sevmeyince hiç bir güzelliği olmuyor. Ayrıca bir insan nasıl bu kadar gurursuz olur anlamıyorum. Ağır hakaretler ettim. Her yerden engelledim. Hala bana mısın demiyor. Tiksiniyorum gerçekten.
Sülük gibi yapışkan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla