Aşırı pinti insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çevrenizde vardır mutlaka böyle kendinden bile kısan.

Benim bir polis kuzenim var. Ayda 15.000 lira geliri olduğu halde, sırf sağlıklı ayağına 3 gün su orucu tutar hiçbir şey yemez. Senede bir bile buluşsak en ucuz dürümcüye götürüp çayı da beleşe getirir. Yeri gelir evde 5 gün üst üste aynı pırasa yemeğini yerler. Kışın doğalgaz yakmayıp montla otururlar. Turizmde müşteri zehirleyen otellerin bile mal ettiği bayat malzemeden daha ucuzunu mal edecek özel yerler bulur. Belki nerden baksan polis maaşı ile trilyon biriktirmiş olabilir. Ama o parayı ne yapacak bilen yok.

Aşırı pinti insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla