Beyler çok gülen kızlar için ne düşünüyorsunuz?

Siz çok gülen, kahkaha atan kızlar için ne düşünüyorsunuz.
Güncellemeler
+1 yıl
Bazıları sorumu yanlış anlamış ve bana tepkileri sert. Ben eig seçtiğim görüşte çok gülenleri kaşar bulduğumu anlattim ama çok gülmekten kastım toplumda dikkat çekecek derecede gulmek, kahkaha atmak ve çok kahkaha atanlarin bazilari amacı sadece dikkat çekmek. Ayrıca samimiyetten de fazla uzaklar. Yoksa ben asla gulenleri kaşar bulmuyorum çünkü bende gülerim, somurtmayi sevmem ama gulmemin dikkat çekmesinden rahatsız olurum ve asla samimiyetsiz gulmem
Beyler çok gülen kızlar için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla