Kızlar çok kahkaha atan erkek hakkında neler düşünürsünüz?

Kızlar en ufak şeylere gülüp kahkaha atabilen erkek düşünün, sinir olur musunuz? Yoksa çok şeker mi bulur sunuz? Şahsen ben aşırı kahkaha atarım, hiç durmadan beş dakika kahkaha atabilirim. Kız arkadaşım bu yönüme bayılır. Siz böyle erkekler hakkında neler düşünürsünüz? Hahahahahahahaha :D :D :D :D ;D
Güncellemeler
+1 yıl
herşeye gülmem zaten ama gülesim gelirsede biraz abartırım
Kızlar çok kahkaha atan erkek hakkında neler düşünürsünüz?
Cevapla