Doktorlar dizisinin Ela'sının değişimini nasıl buluyorsunuz?


Biliyorsunuz Yasemin Ergene Özilhan geçtiğimiz yıllarda kendisi oyunculuğu bırakıp iş kadını oldu😉Bu yıllar içinde doğal olarak hem yaşam tarzı hemde dış görünüşü değişmiş. Herkes farklı düşünüyor, değişimin iyi olduğunuda söyleyen var kötü de. Bence iyi olmuş☺Zaten o zaman da çok tatlı masum bir yüzü vardı, şimdide bakımlı zerafetli bir kadın olmuş☺Siz nasıl buluyorsunuz?

Doktorlar dizisinin Ela'sının değişimini nasıl buluyorsunuz?


Doktorlar dizisinin Ela'sının değişimini nasıl buluyorsunuz?


Doktorlar dizisinin Ela'sının değişimini nasıl buluyorsunuz?


Yasemin Ergene eski hali

İyi olmuş👍
Kötü olmuş, bence eski hali daha iyiydi😉
Bilemedim doğrusu😉
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Doktorlar dizisinin Ela'sının değişimini nasıl buluyorsunuz?
Cevapla