Diziyi hiç izlemedim ama bu terk edilme olayını biliyorum. Neden terk edildi onu bilmiyorum ama düğün günü de olmaz ya yeni mi aklı başına gelmiş adamın.
Kesinlikle hak ediyor. Ama düğün günü bu şekilde değil. Çok büyük bir şey öğrenmediysen böyle terk etmenin bir manası yok. Ela sürekli mutsuz, sürekli olumlama bekleyen, sürekli kaşları çatık bir model. Levent ileri gitmeye çalıştıkça Ela geri çekiyor. Çok daha önce bitmeliydi…
Hak etmiyordu Ela duygusal ve hassas bir kızdı Aşk kadını olmak istiyordu Levent bosanms hatta eski karısıyla sorunları olan biri oldugu hal de onu kabul etti iliskisine bir şans verdi