Neden bu kadar çok hata yapıp sevdiklerimi üzüyorum? Bunun bir tedavisi var mıdır ya?

Genelde ilişkilerimde üzülen taraf değil de, üzen taraf olurum. Bu istemeden oluyor ve sonrasında
vicdan azabı çekip kahroluyorum. Ağzımın payını alıyorum yani. Özünde çok saf, düşünmeden hareket eden ve yaptığı şeyin sonradan farkında olabilen biriyim. Kendinden çok bana güvenen kişiye o kadar çok yanlış yapmışım ki, yaptığım her şey ortaya çıktı. Sevmediği, hoşlanmadığı şeylerdi. Belimin açık olduğu bir fotoğrafı hiçbir yerde paylaşmayacağıma dair söz verip Twitter hesabımdan paylaşmıştım. Nereden bilebilirdim başka gizli bir hesaptan beni takip ettiğini? Bu sadece bir tanesiydi yaptığım hatalardan. Umursamaz huyum yüzünden hep kaybettim sevdiklerimi. O kişiyi de hak etmiyorum sanırım. Fakat deli gibi seviyorum ve pişmanım. Ne kadar sevsem de yanlış yapıyorum o kişiye. Ne yapmalıyım arkadaşlar?
Neden bu kadar çok hata yapıp sevdiklerimi üzüyorum? Bunun bir tedavisi var mıdır ya?
Cevapla