Genelde ilişkilerimde üzülen taraf değil de, üzen taraf olurum. Bu istemeden oluyor ve sonrasında
vicdan azabı çekip kahroluyorum. Ağzımın payını alıyorum yani. Özünde çok saf, düşünmeden hareket eden ve yaptığı şeyin sonradan farkında olabilen biriyim. Kendinden çok bana güvenen kişiye o kadar çok yanlış yapmışım ki, yaptığım her şey ortaya çıktı. Sevmediği, hoşlanmadığı şeylerdi. Belimin açık olduğu bir fotoğrafı hiçbir yerde paylaşmayacağıma dair söz verip Twitter hesabımdan paylaşmıştım. Nereden bilebilirdim başka gizli bir hesaptan beni takip ettiğini? Bu sadece bir tanesiydi yaptığım hatalardan. Umursamaz huyum yüzünden hep kaybettim sevdiklerimi. O kişiyi de hak etmiyorum sanırım. Fakat deli gibi seviyorum ve pişmanım. Ne kadar sevsem de yanlış yapıyorum o kişiye. Ne yapmalıyım arkadaşlar?
vicdan azabı çekip kahroluyorum. Ağzımın payını alıyorum yani. Özünde çok saf, düşünmeden hareket eden ve yaptığı şeyin sonradan farkında olabilen biriyim. Kendinden çok bana güvenen kişiye o kadar çok yanlış yapmışım ki, yaptığım her şey ortaya çıktı. Sevmediği, hoşlanmadığı şeylerdi. Belimin açık olduğu bir fotoğrafı hiçbir yerde paylaşmayacağıma dair söz verip Twitter hesabımdan paylaşmıştım. Nereden bilebilirdim başka gizli bir hesaptan beni takip ettiğini? Bu sadece bir tanesiydi yaptığım hatalardan. Umursamaz huyum yüzünden hep kaybettim sevdiklerimi. O kişiyi de hak etmiyorum sanırım. Fakat deli gibi seviyorum ve pişmanım. Ne kadar sevsem de yanlış yapıyorum o kişiye. Ne yapmalıyım arkadaşlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar