Sürekli hata yapıyorum, sevdiklerimi kırıyorum. Bunu nasıl aşarım?

Her defasında hata yapıp duruyorum istemeden sevdiklerimi kiriyorum bu hatalarım yüzünden çok kişiyle aram bozuldu sonra bu olaylar üzerine çok yakın bir arkadaşım oldu dedim bu kaybettiklerimden sonra bida hata yapmak yok ama bı sure sonra ona da hata yapmaya başladım istemeden hayatta en değer verdiğim insanı aglattim kirdim üzdüm sürekli bı hata yapıyorum istemeden o affetse kendime önce bı çeki düzen veriyorum ama bı sure sonra hop gene istemeden bozuluyor bunu durduramiyorum belki de her kendimi ona karşı daha rahat hissettikce bu hata yapmami arttırıyor ama yaptığım davranislar yüzünden kendimden bile çok sevdiğim insanın beni yanlış tanıdığını düşünmesini ve benden igrenmesini istemiyorum son kavgamizdan sonra artık ciddi ciddi kendime çeki düzen verme kararı aldım ama kendimi biliyorum şimdi böyle diyorum belki 1 ay kadar bı sure sonra gene bozulucam ben artık sevdiğim insani kırıp üzmek istemiyorum onu tekrar inciticem diye çok korkuyorum sizce ne yapabilirim bunu nasıl durdurabilirim artık birine daha bu nedenden dolayı kaybedecek gücüm kalmadı çok pişmanım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen napicagim hakkında tavsiye verir misiniz düzelmiyor işte acil mantikli cevaplar lazım 🙏 lütfen
Sürekli hata yapıyorum, sevdiklerimi kırıyorum. Bunu nasıl aşarım?
Cevapla