Her defasında hata yapıp duruyorum istemeden sevdiklerimi kiriyorum bu hatalarım yüzünden çok kişiyle aram bozuldu sonra bu olaylar üzerine çok yakın bir arkadaşım oldu dedim bu kaybettiklerimden sonra bida hata yapmak yok ama bı sure sonra ona da hata yapmaya başladım istemeden hayatta en değer verdiğim insanı aglattim kirdim üzdüm sürekli bı hata yapıyorum istemeden o affetse kendime önce bı çeki düzen veriyorum ama bı sure sonra hop gene istemeden bozuluyor bunu durduramiyorum belki de her kendimi ona karşı daha rahat hissettikce bu hata yapmami arttırıyor ama yaptığım davranislar yüzünden kendimden bile çok sevdiğim insanın beni yanlış tanıdığını düşünmesini ve benden igrenmesini istemiyorum son kavgamizdan sonra artık ciddi ciddi kendime çeki düzen verme kararı aldım ama kendimi biliyorum şimdi böyle diyorum belki 1 ay kadar bı sure sonra gene bozulucam ben artık sevdiğim insani kırıp üzmek istemiyorum onu tekrar inciticem diye çok korkuyorum sizce ne yapabilirim bunu nasıl durdurabilirim artık birine daha bu nedenden dolayı kaybedecek gücüm kalmadı çok pişmanım
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen napicagim hakkında tavsiye verir misiniz düzelmiyor işte acil mantikli cevaplar lazım 🙏 lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer